וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נער בן 15 "ביצע פעלולים" עם אופניו - ונהרג

14.11.2011 / 18:46

לדברי המשטרה, הנער וחבריו ביצעו תרגילים שונים עם האופניים בעת שרכבו במושב עין ורד שבשרון. הנער נפל ונחבל, ומאוחר יותר מת מפצעיו בבית החולים. המשטרה החלה לגבות עדויות מחבריו

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, עריכה: יותם בן-דוד)

ענאן חג'ר, נער בן 15 נהרג הערב (שני) לאחר שנפל מאופניו במושב עין ורד שבשרון. צוות של מגן דוד אדום שהגיע לזירת האירוע, פינה את הנער במצב קשה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים "מאיר" בכפר סבא, תוך כדי ביצוע פעולות החייאה. מאוחר יותר הוא מת מפצעיו בבית החולים.

כתוצאה מהנפילה חג'ר נחבל בפלג גופו העליון, אך עדיין היה בהכרה. חבריו שרכבו עימו הזעיקו אמבולנס ובזמן שהאמבולנס היה בדרכו הוא התמוטט. צוות מד"א שהגיע למקום מצא את הנער מחוסר הכרה והחל בביצוע פעולות החייאה כולל מתן תרופות. מספר דקות לאחר מכן הגיע למקום צוות טיפול נמרץ שפינה אותו, תוך ביצוע פעולות החייאה, לבית החולים מאיר בכפר סבא. במהלך הנסיעה ביצעו לנער בדיקת סי.טי והוא הגיע לבית החולים במצב אנוש, שם נאלצו לקבוע את מותו.

בן 15 נהרג על אופניו בעין ורד, נובמבר 2011. שלומי גבאי
הנער פונה לבית החולים מאיר בכפר סבא, תוך כדי ביצוע פעולות החייאה. זירת האירוע, הערב/שלומי גבאי

המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה והחלה בגביית עדויות מחבריו של הנער. במקביל, הגיע למקום בוחן תנועה. מחקירה ראשונית עולה, כי הנער וחבריו ניסו לבצע פעלולי רכיבה שונים וכתוצאה מהם הוא נפל ונחבל.

נער בן 15 השתולל על אופניו ונהרג, נובמבר 2011. שלומי גבאי
אופניו של הנער ההרוג בזירת האירוע, הערב/שלומי גבאי

ביום שישי נהרג רותם דוידסון-שטרית, ילד בן 11 מעכו, לאחר שנפגע בראשו מנפילת שער קט-רגל בסמוך לקאנטרי קלאב במלון חוף התמרים בעיר. הוא הובהל על ידי צוותים של מגן דוד אדום לבית החולים רמב"ם בחיפה, תוך שהוא מונשם ומחוסר הכרה. בבית החולים נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. חוקרי משטרת תחנת עכו פתחו בחקירת נסיבות האירוע ובגביית עדויות מהנוכחים במקום.

תאונות אופניים נוספות בעת האחרונה:
בן 47 לקה בליבו במהלך מרוץ אופניים - ומת
נדחה הסדר הטיעון של דורסת רוכבת האופניים
אישום: נהג חדש נרדם ודרס למוות 2 רוכבי אופניים

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully