וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי מצית שוב ושוב את סניף "טיב טעם" בתל אביב?

12.3.2013 / 20:30

"היה פיצוץ אדיר, הכל רעד", סיפרה עדה אחרי המקרה הלילה, בו הוצת סניף רשת המזון ברחוב אבן גבירול. זו הפעם השלישית שבה מושחתת החנות, והמשטרה טוענת שיש קשר בין המקרים

צילום: דרור אלוני באמצעות אפליקציית "friendsee", עריכה: מיכאל ברגמן

מי מתנכל לסניף של רשת המזון "טיב טעם "בתל אביב? הפיצוץ העז שאירע לפנות בוקר (שלישי) בסניף הממוקם ברחוב אבן גבירול, זרע הרס רב ואף הותיר אדם אחד פצוע. ההערכה במשטרה היא שחומר דליק הוחדר לסניף ושקצר חשמלי גרם להתלקחות. מבירור עולה כי זאת הפעם השלישית בתוך פחות משלוש שנים שבה אלמונים פוגעים בחנות. בפעמים הקודמות רק בנס לא היו נפגעים. לא רק למשטרה, אלא גם למנכ"ל הרשת, עדי כהן, אין קצה חוט לגבי זהות המשחיתים.

רותי, המתגוררת בבניין מעל סניף "טיב טעם" שנשרף, התעוררה בבהלה מהפיצוץ בשלוש לפנות בוקר. "היה פיצוץ אדיר ממש מתחת לחלון חדר השינה שלנו, הכול רעד", סיפרה לוואלה! חדשות. "זה היה ממש מפחיד. אמרו בהתחלה שזה נגרם מקצר חשמלי אבל קשה לי להאמין לזה, כי זו כבר פעם שנייה בתוך כמה חודשים שהסניף הזה נשרף. זה בטוח היה מעשה מכוון", הוסיפה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסניף ההרוס, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

במשטרת תל אביב, שחוקרת את האירועים, מדברים על דפוס פעולה דומה בכל המקרים. המקרה הראשון אירע במאי 2010 כשאלמונים טפטפו חומר דליק דרך חור המנעול לתוך הסניף, וזרקו זיקוק אשר גרם לפיצוץ שהצית את המקום. האירוע השני התרחש כמעט שנתיים מאוחר יותר, בחודש אפריל 2012 - אז הוחדר החומר הדליק מתחת לדלת הסניף. כעת ממתינים במשטרה לתוצאות הבדיקה של שרותי הכבאות בדבר הגורם לפיצוץ שאירע הלילה. יצוין כי במקום נמצא ג'ריקן שהכיל חומר דליק.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נזק אדיר לחנות/מערכת וואלה!, צילום מסך

בין כיווני החקירה שנבדקים, האפשרות שמדובר במחאה על רקע העובדה שהרשת מוכרת בשר חזיר ואוכל לא כשר. עם זאת, לדברי מנכ"ל הרשת הכיוון הזה אינו סביר. "יש לנו 30 סניפים ברחבי הארץ, ורק הסניף הזה נפגע", ציין, "מעולם לא קיבלנו אפילו איום. כל העניין מאד תמוה". לדבריו, "אנחנו חברה ציבורית, שומרת חוק - אבל כנראה שמישהו לא מרוצה".

כהן ביקש להעביר את המסר, שהדרך האלימה שבה נוקטים האלמונים לא יכולה לפתור סכסוך – אם יש כזה. "האירוע הלילה הסתיים בצורה קשה, עם עובד שלנו שמאושפז בבית החולים איכילוב עם כוויות. בפעמים הקודמות בנס איש לא נפגע. אנחנו קמעונאים, ואני פונה למי שאמור להיות אמון על החוק – המשטרה – לפתור את התעלומה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully