טיב טעם: לאשר לגיסו של שלום שכר של 316 אלף שקל

יורם ויצמן, גיסו של בעל השליטה, ישמש מנהל לענייני לוגיסטיקה וכ"א

חברת קמעונות המזון טיב טעם זימנה אסיפת בעלי מניות, שתתבקש בשבוע הבא לאשר את תנאי העסקתו של יורם ויצמן, גיסו של חגי שלום, בעל השליטה ברשת. עבור תפקידו כמנהל אדמיניסטרטיבי, לוגיסטיקה וכוח אדם בחברה-הבת מעדני מזרע (המייצרת ומשווקת מגוון מוצרי בשר), מבקשת טיב טעם לאשר לויצמן עלות שכר שנתית של 316 אלף שקל.

ויצמן ייהנה בתפקידו, החל מהחודש הבא ובמשך שלוש שנים, משכר חודשי ברוטו של 16.5 אלף שקל, לצד תנאים נלווים נוספים.

דירקטוריון החברה ציין, כי לויצמן "ניסיון רב שנים בתחום ניהול כוח אדם, אדמיניסטרציה ולוגיסטיקה במפעלים שונים, ונראה כי הינו מועמד מתאים ראוי והולם לאיוש התפקיד".

כן ציינו בדירקטוריון, כי תנאי העסקתו של ויצמן "סבירים ביחס להיקף פעילותה של מעדני מזרע ומורכבות התפקיד", וכי הם "תואמים את יכולתו, ניסיונו וכישוריו", ודומים לתנאי העסקת בעלי תפקיד דומה בחברה.

לפני שבועות אחדים אישר דירקטוריון טיב טעם את אישור העסקת אחייניתו של שלום, שירי בנישו, כעובדת אדמיניסטרטיבית בטיב טעם ברחובות, בעלות שכר חודשית של 8,500 שקל, יחד עם תנאים נוספים.

השניים מצטרפים לעדי כהן, חתנו של שלום, שהחליף אותו אשתקד בתפקיד מנכ"ל הרשת. טרם מינויו למנכ"ל טיב טעם, כהן שימש כראש אגף הכספים בחברה, ועלות שכרו בתפקיד זה הגיעה ב-2011 ליותר מ-800 אלף שקל.

שכרו הנוכחי של כהן הוא חלק מדמי הניהול שמשלמת טיב טעם לחברת הארגז הפרטית, שבאמצעותה מחזיק שלום בשליטה ברשת. על פי ההסכם, הארגז מספקת לטיב טעם שירותי ניהול בעלות שנתית של 4.3 מיליון שקל, לפי תשלום חודשי של 150 אלף שקל, בנוסף למענק שנתי של עד 1 מיליון שקל, בהתאם לתוצאות החברה.