וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיילים: "התוקפים צעקו 'יהודים' והתנפלו עם אלות"

קובי מנדל

26.2.2012 / 0:00

השניים סיפרו כי התוקפים הגיעו לפתח בית החולים רמב"ם בכמה כלי רכב והחלו לבעוט בהם, לירוק עליהם ולהכות אותם ללא סיבה. המשטרה: לפחות 12 צעירים השתתפו בתקרית

שני החיילים שהותקפו אמש (שבת) על פי החשד בידי קבוצה של צעירים ערבים בחיפה, סיפרו לוואלה! חדשות על התקרית הקשה: אחד החיילים סיפר כי השניים הגיעו לבית החולים רמב"ם בעיר על מנת לטפל בחברו שחש ברע, ומיד עם הגעתם הם הותקפו, לדבריהם ללא כל התגרות. "כשיצאנו מהאוטו, רכב בא מולנו, יצאו מתוכו עם מוט ברזל והתחילו לצעוק 'יהודים! יהודים!'. הם התחילו לרדוף אחרינו ולהרביץ לנו", סיפר החייל. "לי בעטו בראש, ולאחר שהייתי חצי מעולף, אחד מהם תפס לי את הראש, חרט לי משהו ואז התעלפתי".

חברו מסר גרסה דומה: "כאבה לי היד עוד קודם לכן, אמרתי לעצמי שלא אוכל להירדם כך ולכן ביקשתי מחברי להביא אותי לבית החולים. פתאום עצר אוטו מולנו, יצא ערבי עם אלה, הסתכלתי לאחור, הוא התחיל לצעוד 'יהוד! יהוד!'. חבר שלי אמר לי לברוח" הוא שחזר. "פתאום, אני לא יודע מהיכן, עצרו עוד שני כלי רכב, התחילו לרדוף אחרינו וישבו עליי ממש עם אלות. אני הגנתי על הפרצוף שלי עם הידיים. על כל הידיים שלי נותרו סימנים של מוטות. קיללו וירקו לעברי. לא הבנתי למה הם לא מפסיקים. היה כבר קטע שלא יכולתי עוד. התחילו לדרוך לי על הגב. הייתה לי הרגשה של מוות".

המשטרה מחפשת אחר חשודים נוספים

לוואלה! חדשות נודע כי ארבעת החשודים שנעצרו אינם מוכרים למשטרה, אשר הקצתה חוקרים רבים לאירוע. גורם בכיר במשטרה: "אני לא מבין איך קורה אירוע קשה שכזה בלב לבה של עיר יהודית. לא בוואדי ערה ולא בכפר כנע, אלא בחיפה, וכל זאת מבלי שהייתה כל התגרות מצד השניים". גורם אחר מסר כי בין היתר, החוקרים בודקים את האפשרות שישנה אשמה הדדית לאירוע האלים.

עוד נודע כי ארבעת החשודים שנעצרו מודים שהיו במקום התקרית אך טוענים כי הם אלה שהותקפו. כעת בודקים החוקרים את הגרסאות של כל המעורבים. במקביל, נמשכים המאמצים לאתר חשודים נוספים, והמשטרה מעריכה שהשתתפו באירוע לא פחות מ-12 צעירים.

מפקד תחנת חיפה ניצב משנה משה כהן סיפר לוואלה! חדשות כי החקירה העלתה חשד שהתקיפה אירעה על רקע לאומני. המשטרה תבקש מחר להאריך את מעצר החשודים בבית המשפט המחוזי בחיפה.

המפכ"ל: "לא נעבור על כך לסדר היום"

החיילים, שהיו בלבוש אזרחי בעת האירוע, אושפזו בבית החולים כשהם פצועים במצב קל. מבית החולים נמסר כי שני הצעירים סובלים מחבלות בכל חלקי גופם כתוצאה ממכות יבשות. אחד מהם נמצא מתאים להשתחרר אך מסרב לעזוב את בית החולים והשני יישאר במחלקת פה ולסת בשל פגיעה בלסת.

לאחר שעודכן על ידי המשטרה בפרטי האירוע, השר לביטחון הפנים, יצחק אהרונוביץ', הגיב ואמר כי לא ייתכן שאירוע כזה יתרחש דווקא בעיר המאופיינת בדו-קיום. "אני מצפה ובטוח כי המשטרה תניח את ידה במהירות על כל המעורבים בתקיפה, תקיים חקירה מהירה ואיכותית על מנת למנוע ממקרים קשים שכאלו להישנות. נמתין להתפתחות החקירה על מנת להבין ולדעת את הרקע לאירוע", אמר אהרונוביץ' .

מפכ"ל המשטרה רב ניצב יוחנן דנינו אמר בתגובה כי הוא "רואה בחומרה רבה ביותר את אירוע התקיפה האלים מסוג זה - שאין לעבור עליו לסדר היום". המפכ"ל שוחח עם מפקד מחוז מרחב חוף, והנחה אותו לוודא כי האחראים לתקיפה ייעצרו וכי תמוצה עמם מלוא חומרת הדין.

לקריאה נוספת:
חשד לפיגוע דקירה בירושלים: צעיר נפצע קשה
אלמוני תקף שני גברים בפטיש ליד עיריית באר שבע
הדורס ביום הנכבה הואשם ברצח: "יצא למסע רצחני"

עדכון ראשון 21:44

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully