וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי דיכטר: "ישראל תהיה חייבת לכבוש את עזה"

רמי שני

5.11.2011 / 13:13

ראש השב"כ לשעבר ציין כי אין מנוס מפעולה צבאית רחבת היקף ברצועת עזה, כיוון שהדיאלוג במתכונתו הנוכחית הוא בלתי אפשרי; על יגאל עמיר: "ראוי לעונש מוות"

חבר הכנסת וראש השב"כ לשעבר, אבי דיכטר (קדימה) התבטא היום (שבת) לגבי פעולה צבאית הכרחית, לדעתו, ברצועת עזה. דיכטר אמר כי "ישראל תצטרך לכבוש מחדש את עזה כדי לפרק את תשתיות הטרור שם, אם לא יימצא פתרון מדיני אחר בסיוע מדינות שכנות". דיכטר אמר את הדברים באירוע שבת תרבות במשכן לאומנויות הבמה בבאר שבע.

דיכטר התייחס לבעיות בהשגת פתרון מסוג זה והוסיף כי "אנחנו לא יכולים לנהל דיאלוג לשלום עם יותר מאשר רשות פלסטינית אחת, שיש בה חוק אחד ונשק אחד". דיכטר הודה כי לא מדובר בפעולה שתארך חודש ימים אלא בפעולה שעשויה להמשך שנים, והוסיף כי "ישראל תהיה חייבת לעשות זאת כשהיא תחליט שהיא בשלה, ואז לא תהיה ברירה".

בהמשך דבריו התייחס דיכטר לרוצחו של ראש הממשלה המנוח, יצחק רבין, והביע פליאה על כך שלא עלתה בקשה לגזור על יגאל עמיר עונש מוות. "המקרה השני בישראל שהצדיק עונש מוות, היה המקרה של יגאל עמיר. לא על רצח ראש ממשלה אלא על ניסיון לרצח הדמוקרטיה בישראל, ולמען הסר הספק - אני נגד עונש מוות", אמר דיכטר.

עוד בנושא:

פלסטינים: "צה"ל תקף בצפון הרצועה, אין נפגעים"
חילופי אש בצפון הרצועה: שני פלסטינים נהרגו
בדרום החליטו לחדש את הלימודים, קסאם נפל באשכול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully