וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השנייה השבוע: כתובת "תג מחיר" בפתח תקווה

11.5.2014 / 12:57

אלמונים ריססו כתובות נאצה, בהן "מוחמד חזיר מת" ו"מוות לערבים", באתר בנייה - באותו הרחוב בו התגלו כתובת תג מחיר לפני כמה ימים. משטרת מרחב השרון חוקרת את המקרה

צילום: דוד קורן, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

אירוע "תג מחיר" שני באותו רחוב – תוך שבוע: כתובות "מוחמד חזיר מת", "מוות לערבים" ו"תג מחיר" התגלו הבוקר (ראשון) באתר בנייה ברחוב אבן ספיר בפתח תקווה. בנוסף, התגלתה אמש כתובת גרפיטי של צלב קרס בצומת ירקונים. משטרת מרחב שרון חוקראת אם יש קשר בין המקרים.

תג מחיר – כותרות אחרונות:
עמוס עוז לא מתקפל על ה"ניאו-נאצים": "רציתי לזעזע"
על חם: נתפס חשוד ב-7 מקרי "תג מחיר" ביקנעם
בפעם השנייה החודש: "תג מחיר" במרפאת דרוזי בצפון

תג מחיר באתר בנייה בפתח תקווה, מאי 2014. יותם רונן
כתובת "תג מחיר" בפתח תקווה, הבוקר/יותם רונן

בשבוע שעבר התגלתה כתובת "מוות לערבים" על גבי תחנת אוטובוס ברחוב אבן ספיר. מקרה זה הצטרף לשורה של אירועי תג מחיר בשבועות האחרונים. ביום שישי האחרון אלמונים ריססו כתובות נאצה על קיר הסמוך לכנסייה הרומנית ברחוב החומה השלישית בירושלים. על הקיר התגלו הכתובות "תג מחיר", "ישו זבל" ו"דוד המלך ליהודים". כמו כן, על דלת דירה ברחוב השלשלת בעיר העתיקה התגלתה הכתובת "מוות לערבים".

הסופר עמוס עוז עורר השבוע סערה פוליטית, לאחר שהשווה בין מבצעי "תג מחיר" לניאו-נאצים. "'תג מחיר' ונוער הגבעות הם כינויים מתוקים למפלצת שהגיע הזמן לקרוא לה בשמה: קבוצות ניאו נאציות עבריות", אמר עוז. "אין שום דבר בעולם שהניאו נאצים עושים והקבוצות האלה לא עושות פה למיעוט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully