וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה כבת 30 נפגעה קשה בפיצוץ גז בדירה בתל אביב

23.3.2014 / 11:03

שניים נוספים נפצעו באורח בינוני וקל בפיצוץ, ברחוב הרצל בעיר. המשטרה בודקת חשד לרשלנות מצד חברת הגז, לאחר שלטענת הדיירים הם דיווחו על ריח גז חריף אך לא נשלח טכנאי

צילום: דניאל בוק, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

שלושה בני אדם נפגעו הבוקר (ראשון), בהם אישה כבת 30 באורח קשה, גבר כבן 40 באורח בינוני ואחד באורח קל, בפיצוץ בלון גז ברחוב הרצל בדרום תל אביב. צוות מד"א שהוזעק למקום החל בפעולות החייאה בנפגעת קשה, והעניק טיפול ראשוני לשניים הנוספים שנפגעו משאיפת עשן. השלושה פונו לבית החולים איכילוב בעיר, כשהנפגעת מונשמת ומורדמת.

כתוצאה מהפיצוץ פרצה שריפה בדירה, וכוחות גדולים של משטרה ומכבי אש הוקפצו לזירת הפיצוץ. המשטרה סגרה את האזור, ובעקבות כך נגרמו באזור שיבושי תנועה כבדים.

עוד בחדשות:
"למנוע קריסה": לבני נועדה עם הצוות האמריקני למו"מ
דיווח: הטייס המלזי קיבל שיחה מאישה מסתורית לפני הטיסה
חשד להתעללות: גרמו לבנם הפעוט כוויות עם מגהץ

פיצוץ בניין מגורים ברחוב הרצל בתל אביב, מרץ 2014. דרור עינב
פיצוץ בניין מגורים ברחוב הרצל בתל אביב, מרץ 2014/דרור עינב

במשטרה בודקים חשד לרשלנות מצד חברת הגז, שלמרות קבלת פניות רבות לא שיגרה מידית טכנאי לבניין הדירות. דיירי הבניין סיפרו כי כבר משעה 3:00 לפנות בוקר הם הריחו ריח של גז והתקשרו לחברת הגז "פזגז", אולם לטענתם הם נענו בסחבת בירוקרטית.

"התקשרתי ל'פזגז' בתשע בבוקר. הם אמרו שהעניין מטופל", סיפר ירין יעקובי, המתגורר בבניין. דייר נוסף, אוריה אטגדי, הוסיף כי פתחת הבוקר את הדלת ומיד הריח ריח חריף של גז. "התקשרתי לקו החירום של 'פזגז', אך הם לא ענו. אח"כ שכנתי שהייתה איתי הצליחה להתקשר אליהם והם אמרו שהם יגיעו בתוך ארבע שעות".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
פיצוץ בניין מגורים ברחוב הרצל בתל אביב, מרץ 2014. דרור עינב
כתוצאה מהפיצוץ פרצה שריפה במקום/דרור עינב

חובש "איחוד הצלה" ישראל אותמזגין סיפר כי כשהגיע למקום ראה כי הדירה עולה באש. "אני ופרמדיק של איחוד הצלה הענקנו טיפול לאישה שנפצעה באורח קשה מכוויות ומשאיפת עשן, ולגבר שנפצע בינוני עד קשה משאיפת עשן. צוותי כיבוי וניידות טיפול נמרץ של מד"א פעלו במקום, ונסיבות האירוע ייבדקו על ידי המשטרה".

במקביל, פועל בנייה נפגע היום באורח בינוני בפיצוץ בלון גז באתר בנייה ברחוב אבא ברידצ'ב בפתח תקווה. צוותי מד"א העניקו לו טיפול במקום ופינו אותו לבית החולים בילינסון בפתח תקווה.

  • עוד באותו נושא:
  • פיצוץ גז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully