וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השליכה ילדיה מהחלון והורשעה בגרימת חבלה בלבד

גלעד גרוסמן

6.6.2011 / 10:50

אם לשניים הואשמה כי בספטמבר האחרון השליכה את ילדיה מחלון ביתם בטענה שהם "הולכים לגן עדן", ובהמשך קפצה בעצמה. במסגרת הסדר טיעון הוסר סעיף הרצח נגדה

בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע הבוקר (שני) בגרימת חבלה מחמירה את תושבת העיר שהשליכה את שני ילדיה הקטנים מחלון ביתם בקומה הרביעית, זאת לאחר שהפרקליטות מחקה את סעיף ניסיון הרצח מכתב האישום המקורי שהוגש נגדה. לאישה, תושבת העיר בת 39, נערך שימוע בפני פרקליטה מטעם הסניגוריה הציבורית, אורי קינן, ובו נמחק סעיף ניסיון הרצח מכתב האישום נגדה. בחודש ספטמבר אשתקד אושפזו בבית החולים שני הילדים, כבני ארבע ושש, לאחר שהאם השליכה אותם מחלון הקומה הרביעית ברחוב מעפילי אגוז - וקפצה אחריהם. השלושה אושפזו בבית החולים איכילוב בעיר עם פגיעות קשות בגפיים. כיום מצבם הפיסי של הילדים תקין והאם מאושפזת ביחידה הרפואית בכלא תרצה.

על פי כתב האישום, כשבועיים לפני המקרה טס בעלה של האם לחו"ל, והיא נותרה לבדה עם ילדיה. האם, שנהגה לשתות משקאות אלכוהוליים במשך ימים רצופים, כך לפי כתב האישום, התחילה כמה ימים לאחר מכן לשתות בדירה יחד עם חברתה. עוד נטען בכתב האישום כי בשל מצבה, לקחה חברה אחרת של האם, שבתה לומדת עם ילדיה של הנאשמת, את שני הילדים לביתה. הילדים שהו בבית החברה שלושה ימים, ובערב סוכות האם לקחה אותם חזרה. האם המשיכה לשתות וודקה בזמן שהילדים שהו לבד עמה. בשלב מסוים פתח אחד הנוכחים בדירה את ברז המים במקלחת, והדירה הוצפה. במשך שלושה ימים, נטען בכתב האישום, הייתה האם שיכורה והזניחה את הילדים.

"הולכים לגן עדן"

עוד צוין באישום כי לאחר שלושה ימים הגיעה החברה לדירה יחד עם אמה ובן זוגה. לאחר שמצאו את האם שיכורה, ניקו בני הזוג את הדירה, שפכו את כל המשקאות האלכוהוליים שמצאו ולקחו את הילדים לביתם. לאחר יומיים נוספים הגיעה האם לבית חברתה וישנה שם. הפרקליטות טענה כי בסביבות השעה 4:00 בבוקר העירה הנאשמת את הילדים, הלבישה אותם ולקחה אותם חזרה לדירתה. שם היא אמרה להם כי הם "הולכים לגן עדן", וזרקה אותם מבעד לחלון מרפסת הכביסה בדירה שבקומה הרביעית אל עבר חצר הבניין, בכוונה לגרום למותם. לאחר מכן, קפצה גם היא מהחלון. הילדים נפצעו והובהלו לבית החולים כשהם סובלים משברים רבים. לאחר כשבועיים הם הועברו לצורך המשך שיקום למרכז חירום לילדים בסיכון.

האם סיפרה בחקירתה כי אינה זוכרת מה קרה לאחר שלקחה את הילדים מבית חברתה. היא סיפרה עוד כי במקרים קודמים בהם ביתה שיכורה החלה לשמוע "קולות" ואף אושפזה בבתי חולים פסיכיאטריים. "כשאני שותה מעט, כבר אי אפשר לעצור אותי", סיפרה לחוקרים.

פעוטה מתה בירושלים, הוריה חשודים בהזנחה
חשד: השאיר את בתו בת השש לבד במשך 14 שעות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully