וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטייל ישראלי בן 31 נהרג בתאונה בהודו בסוף השבוע

שלומי גבאי

27.10.2013 / 9:57

אלעד פישמן, תושב כפר סבא, נהרג בסוף השבוע כשרכב על אופנוע בצפון הודו, בין רישיקש לקאסול. הודעה נמסרה למשפחתו ומשרד החוץ נערך להעביר את גופתו לישראל

אלעד פישמן, תושב אזור השרון בן 31, נהרג במהלך סוף השבוע האחרון בתאונת אופנוע בצפון הודו. הודעה נמסרה למשפחתו ומשרד החוץ נערך להעברת גופתו לישראל.

כפי הנראה, ביום שישי הוא רכב על אופנועו בין רישיקש לקאסול - שני אתרי תיירות פופולאריים בקרב התרמילאים הישראלים במדינה, כאשר אוטובוס מקומי התנגש בו בעוצמה. כוחות רפואיים מקומיים נאלצו לקבוע את מותו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
נהרג בדרך בין רישיקש לקאסול. אלעד פישמן/מערכת וואלה, צילום מסך

ב-19 בספטמבר נמצאה גופתה של ים לוי, המטיילת הישראלית בת ה-23 שנעדרה כשבוע, באזור שבו טיילה בדרום גרמניה. זיהויה הסופי של לוי, תושבת לפיד שליד נמשך מספר שעות. על פי דיווח שהגיע לידי המשטרה, לוי נצפתה כשעשתה דרכה לבדה לעבר מסלול טיולים הנחשב לקשה ומסוכן באזור הכפר אוברסטדורף, הממוקם כ-20 קילומטרים מדרום לעיירה אימנשטאט שבה ביקרה.

מטייל שהיה באזור סיפר לחוקרי המשטרה כי פגש את לוי ושוחח עמה פעמיים באותו יום: ליד התחנה האמצעית של רכבל (Fellhornbahn) המשרת בחודשי החורף את חובבי הסקי הרבים שמגיעים לאזור, ולאחר מכן במסעדה הנמצאת במקום. לדבריו, משם היא המשיכה לכיוון שביל המוביל להר זולראק (Soellereck) הסמוך. לדברי המשטרה המקומית, מדובר בשביל תלול במיוחד המיועד למטיילי הרים מנוסים ואינו מומלץ למטיילים שאינם כאלה.

לקריאה נוספת:
נמצאה גופתה של הצעירה ים לוי שנעדרה בגרמניה
"לפחות הדבר האחרון שים ראתה זה נוף מדהים"
החיפושים אחרי ים מתרחבים: "אזור של תאונות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully