וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשישה הוכנסה למקרר גופות בעודה בחיים - ונכנעה לקור

בת 80 מלוס אנג'לס, סבתא ואם לשמונה, סבלה מהתקף לב והועברה לבית החולים, שם נקבע "מותה". כשקיבלה המשפחה את הגופה בחזרה, ניכר היה שנאבקה כדי להיחלץ מתא הקירור בו הושמה

סבתא אמריקנית הוכרזה מתה והוכנסה למקרר הגופות בעודה בחיים. ספק 500
ניסתה להיחלץ מתא הקירור, אך נכנעה לבסוף ומתה. ארויו/ספק 500

תיק המתנהל בימים אלו באחד מבתי המשפט בלוס אנג'לס חושף סיפור מזעזע: מריה דה חסוס ארויו, אם לשמונה בת 80, סבלה מהתקף לב לפני כארבע שנים ומותה הוכרז על ידי רופאי בית החולים "בוייל הייטס" בלוס אנג'לס, אליו פונתה.

עוד בוואלה! חדשות:
אחרי הפיצוץ: האם אפשר להוריד את אבו מאזן מהעץ?
שומר נדרס למוות על ידי משאית באתר פסולת בתל אביב
ברמאללה סופרים לאחור עד הפיצוץ

עם זאת, כאשר הוחזרה למשפחתה בכדי שיביאו אותה לקבורה, נראתה גופתה של ארויו חבולה, מה שהביא את בני משפחתה למסקנה כי הגופה עברה התעללות במהלך שהותה בבית החולים. סקוט שוצמן, עורך הדין ששכרה המשפחה, תבע את בית החולים על "טיפול לקוי" בגופתה של ארויו. כשקיבל את תשובת בית החולים, נדהם שוצמן לגלות כי לטענתם הפצעים שהיו על גופה של ארויו נוצרו כשהייתה עדיין בחיים.

בדיקת רופא פרטי שהזמין שוצמן העלתה כי ארויו הושמה בשק בעודה בחיים, והועברה למקרר הגופות שבבית החולים. ניתוח הפציעות על גופה העלה שארויו התעוררה בזמן שהייתה במקרר, ניסתה להיאבק ולהיחלץ, אך נכנעה לבסוף לקור העז ומתה, הפעם באמת. "הלם היא לא המילה המתאימה", אמר שוצמן, "הייתי מבועת".

מנקודה זו, החלה סאגה משפטית הנמשכת עד ימים אלו, כאשר שוצמן ביקש למשוך את תביעתו הראשונה ולהגיש אחת, חמורה יותר, במקומה. בית המשפט בלוס אנג'לס דחה את הבקשה בטענה כי חלפה למעלה משנה מאז מותה של ארויו וכי זכות התביעה התיישנה. שוצמן ובני משפחת ארויו לא נכנעו, הגישו ערעור, וביום רביעי האחרון החליט בית המשפט לערעורים להפוך את ההחלטה ולאפשר לבני המשפחה לתבוע את בית החולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully