וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנדה: בני משפחה החזיקו 40 נחשים בחדר במלון

בני זוג וחמשת ילדיהם פונו מביתם במחוז אונטריו ועברו ללון עם חיות המחמד האסורות לגידול במלון. המשטרה: "נראה שהם נשמרו למטרות הרבעה. הם לא טופלו כראוי והיו במצוקה"

אורחים לא רצויים: 40 נחשי פיתון נמצאו שלשום (חמישי) בחדר אחד במלון בקנדה, בזמן שבני זוג וילדיהם שהו בו. לפי דיווחי כלי התקשורת במדינה, חלק מהנחשים הגיעו לאורך 1.4 מטרים. הנחשים, שאותרו במלון "בל סיטי" בעיר ברנטפורד במחוז אונטריו, נמצאו בתוך כמה כלי אחסון מפלסטיק.

"נראה שהם נשמרו למטרות הרבעה", אמר סמל צ'ייני ון לרשת סי.אן.אן. "הם לא טופלו כראוי והיו במצוקה". כיוון שגידול נחשי פיתון אסור בקנדה, השוטרים החרימו את הנחשים בסיוע ארגוני זכויות בעלי חיים. הם נלקחו לאגודה הקנדית להגנה על חיות שמספקת להם טיפול וטרינרי.

בני הזוג וילדיהם פונו מביתם וזה מספר ימים מתארחים בבית המלון. בעל הבית הודיע למשטרה כי המשפחה לקחה עמה את הנחשים לבית המלון. מעדות אחד האורחים במלון עולה כי לזוג יש חמישה ילדים, בהם תינוק. בשעה שהמשטרה הגיעה לפנות את הנחשים, בני המשפחה שהו מחוץ למלון.

חקירת מות הילדים בקנדה: הנחש הוחזק בדירה. רויטרס
האחים נוח וקונור בארת שנחנקו בשנתם על ידי נחש בקנדה/רויטרס

לפני כשבוע וחצי שני ילדים בני ארבע ושש נחנקו למוות על ידי בשנתם בעיר קמפבלטון שבמזרח קנדה. מחקירת המשטרה עלה כי הנחש הענק שחנק למוות את האחים נוח וקונור בארת הוחזק בדירה שבה לנו אצל חברם, ולא בחנות החיות שבקומת הקרקע כפי שסברו תחילה. "הנחש היה למעלה, הוא מעולם לא נמלט מהחנות", אמר אליין טרמבלי מהמשטרה המקומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully