וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מספר מזל? מנקה חלונות נפל מקומה 13 ונשאר בחיים

תקלה בציוד גרם למנקה חלונות באלבמה "לצלול" 13 קומות, אך למרבה מזלו הוא נחת על שיחים שנשתלו זה עתה, והם למעשה הצילו את חייו. החברה המעסיקה את העובד: "דואגים לשלומו"

לאקי נאמבר 13. ציוד בטיחות פגום של מנקה חלונות באלבמה, שעבד על מירוק מבחוץ של בית חולים לילדים שנמצא בשלבי בנייה, הוביל אותו לאבד שליטה וליפול מהקומה ה-13. למזלו של המנקה (וגם של החברה שהעסיקה אותו), בחצר בית החולים נחנך גן חדש ונשתלו בו שיחים רבים שריככו את מכת הנפילה - כשהמנקה נחת היישר עליהם.

מפקד צוותי הכיבוי שהוזעקו למקום, סי.יו. מרדיס אמר כי "זו לא הייתה 'נפילה חופשית'. ציוד הבטיחות של המנקה החל להיפגם בהדרגה, ולמזלו – הוא נפל לתוך שטח הגן עם העצים הטריים שנשתלו בו". מרדיס הוסיף כי מנקה החלונות היה בהכרה לאחר הנפילה, והוא נלקח לבית החולים להמשך טיפול.

בניין בית החולים לילדים בן 14 הקומות, אמור להיפתח בקיץ הקרוב, וחברת הקבלן שעמלה על בנייתו סיפקה גם את שירות הניקיון. דובר החברה סיפר כי "החברה פועלת כדי להבין את נסיבות התאונה, וכדי להבטיח את נהלי הבטיחות בגבהים. זהו מקרה מצער וחסר תקדים בהיסטוריה של החברה, מזה 19 שנה". הוא הוסיף כי החברה דואגת, בראש ובראשונה, לבריאות ושלומו של העובד.

לקריאה נוספת:
ניקתה ביתה לפסח - ונפלה מקומה שלישית אל מותה
בן 6 נפל מקומה שנייה בביתו באלעד, מצבו קשה
צירוף מקרים - שניים נפלו מהבניין בהפרש כמה שעות

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully