וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: בן 9 הביא אקדח לכיתה, בת 8 במצב קריטי

תלמידת כיתה ג' בבית ספר בעיירה במדינת וושינגטון נפגעה מקליע שנפלט מאקדח טעון שהיה חבוי בתוך תיקו של אחד התלמידים - שהיה מוכר כבעייתי: "הוא יצר הרבה בעיות בכיתה"

מקרה נוסף של ירי בבית ספר בארצות הברית הסתיים באסון. לקראת סוף יום הלימודים אתמול (רביעי), נשמעה ירייה בכיתה ג' בבית ספר יסודי בעיירה ברמרטון שבמדינת וושינגטון. על פי דיווח ה"סיאטל טיימס" על פרטי המקרה, מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי אחד הילדים בכיתה, בן תשע, הביא עמו לבית הספר אקדח טעון, ונשא אותו בילקוטו. כדור שנפלט מהאקדח עבר דרך דופן הילקוט ופגע בבטנה של בת כיתתו, אמינה באומן בת השמונה, המאושפזת כעת במצב קריטי.

מיד לאחר התקרית, הועבר הילד החשוד כי הביא אקדח טעון לבית הספר לבית המעצר המחוזי לקטינים, שם הוא צפוי להיחקר לגבי העבירות המיוחסות לו. ביל פוס, בעלה של מורה המלמדת בבית הספר, מסר לעיתון כי "אני לא יודע הרבה על הילד הזה, מעבר לעובדה שאשתי כל הזמן מדברת עליו בבית. הוא יצר הרבה בעיות בכיתה והיא הייתה מודאגת לגביו".

לאחר שנורתה, הובהלה הילדה במסוק לבית חולים בסיאטל, שם מיד הועברה לניתוח ולאחריו לטיפול נמרץ, כאשר מצבה מוגדר כקריטי. על פי הדיווחים, הקליע שנורה עבר דרך זרועה והגיע לבטנה. סבתה אמרה כי המשפחה מאמינה שהילדה תחלים, וביקשה מהקהילה להתפלל לשלומה.

צפו: דיווח על המקרה כפי ששודר ברשת טלוויזיה מקומית

בית ספר יסודי בעיירה ברמרטון, מדינת וושינגטון, בעקבות תקרית ירי בה נפצעה באורח קריטי ילדה בכיתה ג', 22 בפברואר 2012. AP
ניידות שידור ועיתונאים מחוץ לבית הספר, אתמול/AP
בית ספר יסודי בעיירה ברמרטון, מדינת וושינגטון, בעקבות תקרית ירי בה נפצעה באורח קריטי ילדה בכיתה ג', 22 בפברואר 2012. AP
מתחילים עוד יום לימודים בצל האסון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully