וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקסס: מורה תכננה לברוח למקסיקו עם תלמיד-מאהב

כשהיא במעצר בית ובזמן שמתנהל נגדה משפט נוסף באשמת יחסי מין עם ארבעה קטינים אחרים, נתפסה המורה עם בן 15 שעמו תכננה להתחיל חיים חדשים. "הבן שלי מבולבל", אמרה האם

קתרין מארי, מורה בת 29 ממדינת טקסס שבארה"ב, נאשמת שקיימה יחסי מין עם תלמיד בן 15 שעמו תכננה לברוח למקסיקו. המורה והתלמיד נמצאו בבית הוריה של מארי, בניגוד לצו הרחקה שעמד נגדה ואילץ אותה להפקיד את דרכונה בבית משפט ביוסטון, בשבת האחרונה.

לטענת התביעה, המורה התכוונה להתחיל עם הנער חיים חדשים במקסיקו, כשבמקביל מתנהל נגדה משפט בו היא נאשמת ביחסי מין עם ארבעה קטינים נוספים, ובמידה שתורשע צפוי לה עונש מאסר של עד 20 שנים. בבית הספר בו עבדה מארי כינו את התנהגותה "מתועבת" וקראו להעמידה לדין בפברואר בשנה שעברה, לאחר שנחשף לראשונה כי המורה ללשון קיימה יחסי מין עם הנער בזמן שהוריו היו בבית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רצתה להתחיל עם התלמיד חיים חדשים במקסיקו, כשנגדה מתנהל משפט נוסף/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפי כתב האישום, עולה כי במקרה שאירע בשנה שעברה אחיו של הנער הציץ לחדרו והבחין בחזייה ובקונדום משומש על רצפת החדר. לדבריו, כאשר ראה את אחיו המיטה, הבחין בגוף שני שבולט מתחת לשמיכה, וכאשר דיברה מארי - זיהה את קולה מבית הספר התיכון בו למד גם הוא.

על מארי נאסר מאז להתראות עם התלמיד ולקרסולה הוצמד אזיק אלקטרוני, כחלק ממעצר הבית בו שהתה. לטענת התלמיד, הוא ניסה להימלט מביתה בשבת כאשר שמע את ניידות המשטרה מחוץ לבניין. "התחושה קשה מאוד, הבן שלי נורא מבולבל", אמרה אמו. "אנשים כמוה לא צריכים להיות בקרבת ילדינו, אסור לאדם כמוה להתהלך בחופשיות ברחוב", הוסיפה האם.

הדיווח בחדשות המקומיות במדינת טקסס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully