וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: נהג אוטובוס בריטי נוקם ברוכב אופניים "איטי"

איש אינו אוהב לנסוע באיטיות בכביש, אך חוסר הסבלנות של נהג אוטובוס מבריסטול, שהשתרך מאחורי רוכב אופניים, שלח אותו הישר לכלא. הפצוע לא מתרגש: "הוא רק שיחרר כעס"

(צילום: אתר ה"סאן")

בריונות על הכביש: גאווין היל, נהג אוטובוס מהעיר בריסטול, נידון אתמול (שישי) למאסר של 17 חודשים, אחרי שתועד מנסה לדרוס בכוונה רוכב אופניים. הוא הודה בסעיפים של נהיגה מסוכנת וגרימת חבלה חמורה. היל, שעובד כנהג אוטובוס זה עשר שנים, עקף את רוכב האופניים וסטה בחדות שמאלה, במה שנראה כניסיון פגיעה מכוון. רוכב האופניים, פיליפ מיד, בן 43 ואב לשניים, שבר את מפרק כף ידו השמאלית, את רגלו השמאלית ואת אגודל ידו השמאלית, ונאלץ לעבור כמה ניתוחים.

את העונש החמור יחסית בגין נהיגה בפראות, הסביר השופט מארק הורטון, ואמר כי "זו לא הייתה תאונה - זו הייתה תקיפה ונהיגה מסוכנת בכוונה תחילה". הוא נזף בהיל, ואמר לו: "השתמשת ברכב כנשק, כדי להפחיד ולהתנכל לרוכב האופניים, שלבסוף גם נפגע ממך". אם לא די בעונש המאסר, לאחר המקרה היל גם פוטר מעבודתו, רישיונו נפסל לשנתיים וחצי והוא ייאלץ להיבחן מחדש כדי לקבל את רישיון הנהיגה שלו. היל הביע חרטה על מעשיו, וטען כי היה זה "רגע של טירוף". מיד, רוכב האופניים, אמר כי הוא "לא כועס, ולמעשה די מרחם על משפחתו של היל". לדבריו, נהג האוטובוס כנראה רק רצה "לשחרר כעס".

עוד תאונות מצולמות
התנגשות רכבות ואוטובוס תועדה בארגנטינה
יוטה: הכביש המושלג הפך למגלשה למכוניות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully