וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: תקציר של סרט אנטישמי שובר קופות באירן

"צייד של שבת", סרט עלילתי שמציג את קורותיו של רב ציוני בישראל, זוכה לפרסומים רבים ומושך קהל רב. לטענת במאי הסרט, היהדות היא "סמל של רשע" והוא מציג את היהודים כמכונת הריגה

תאגיד כאן

(באדיבות הערוץ הראשון)

סרט אירני עם יותר מרמיזות אנטישמיות שובר לאחרונה קופות באירן. "צייד של שבת", סרט שהוקרן במקור בפסטיבל הסרטים בטהרן, זוכה היום לפרסומים רבים ברשתות הטלוויזיה המקומיות וברשתות החברתיות. במוקד העלילה עומד הרב הציוני חנן, יהודי אדוק חובש כיפה בעל פאות ארוכות, שלוקח על חסותו את נכדו בנימין במטרה לעשות ממנו מכונת מלחמה, שתשמיד את כל הגויים. למרות הסתייגויותיו בתחילת הסרט, בנימין הקטן משלים את המהפך שסבו ביקש ליצור בו והופך ללוחם ללא חת. "אמרת שאסור להרוג בני אדם", אומר הנכד והרב עונה לו: "רק יהודים אסור להרוג!".

עלילת הסרט מתרחשת בישראל אמנם, אך צולמה מחוצה לה - באירן ובלבנון. מבחינה חזותית במאי הסרט השקיע גם בפרטים הקטנים ביותר, כמו בניסיון לחקות אמבולנס ישראלי. מנשה אמיר, פרשן קול ישראל לענייני אירן, סיפר כי נכבדים בקהילה היהודית שלחו מכתבי מחאה לממשלה בתגובה לסרט, אך לא זכו לתגובה. במאי הסרט, עם זאת, שלח להם תגובה חריפה, שטוענת כי "היהדות היא סמל של רשע" וכי "סרטים כאלה ימשיכו ויצולמו גם בעתיד".

עוד בנושא:
החשוד היהודי: "העסקן" לא רק משעמם אלא גם אנטישמי
לארס פון טרייר מתנצל: "לא אנטישמי ולא נאצי"
צרפת: צעיר הותקף כי "נראה יהודי", מצבו קשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully