וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לארס פון טרייר מתנצל: "לא אנטישמי ולא נאצי"

18.5.2011 / 19:43

"אם פגעתי במישהו הבוקר, אני מתנצל בכנות", אומר כעת הבמאי הדני שהצהיר במסיבת עיתונאים בקאן כי הוא נאצי, וכינה את ישראל "קוץ בתחת"

אחרי שעורר סערה מוקדם יותר היום (רביעי) כאשר במהלך מסיבת עיתונאים הצהיר כי הוא "מזדהה עם היטלר", מפרסם כעת הבמאי הדני לארס פון-טרייר הודעת התנצלות.

"אם המילים שאמרתי הבוקר במסיבת העיתונאים פגעו במישהו, אני מתנצל בכנות", כותב פון טרייר בהודעה שנשלחה לעיתונאים ומפיצי סרטים המשתתפים בפסטיבל הסרטים שנערך כעת בקאן שבריביירה הצרפתית. "אני לא אנטישמי או בעל דעות קדומות קיצוניות בכל דרך שהיא, ואיני נאצי", הוסיף הבמאי.

המהומה החלה בשל מספר אמירות אנטישמיות ואנטי-ישראליות שאמר הבמאי במסגרת מסיבת העיתונאים שנערכה לקידום סרטו החדש "מלנכוליה". ייתכן שדבריו לא נאמרו ברצינות, אולם אין ספק שהם הדהימו את באי האירוע כמו גם את שתי כוכבות הסרט, שישבו לצידו, שרלוט גינזבורג, בתו של המוזיקאי היהודי סרג' גינזבורג, וקירסטן דאנסט.

"מה אוכל לומר? אני מבין את היטלר, אני קצת מזדהה איתו", אמר פון טרייר, ואחר כך הוסיף: "אני לא מתכוון שאני בעד מלחמת העולם השנייה, ואני לא נגד היהודים, אפילו לא סוזאן ביאר. למעשה, אני ממש בעדם. כל היהודים. טוב, ישראל היא קוץ בתחת אבל..".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully