וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שנה וחצי: אסיר נמלט נלכד בנתב"ג

10.4.2014 / 22:45

אלכס רודין, שריצה מאסר בפועל בכלא "אלה" שבבאר שבע בגין עבירות מרמה רבות, נלכד בביקורת הגבולות בנמל התעופה, בעת ששב מאוקראינה. הוא טען בחקירה כי התכוון להסגיר עצמו

נוסעים בנתב"ג. רויטרס
האסיר הנמלט נלכד בביקורת הגבולות. נתב"ג/רויטרס

אסיר שנמלט מכלא "אלה" שבבאר שבע לפני כשנה וחצי נלכד היום (חמישי) בנמל התעופה בן גוריון, לאחר שזוהה על ידי שוטרי תחנת נתב"ג בביקורת הדרכונים. אלכס רודין, בן 25 בלבד, צבר לחובתו עבירות מרמה רבות שביצע ברחבי העולם. הוא נידון למאסר בפועל, אותו ריצה בכלא שבדרום.

לפני כשנה וחצי, בעת שיצא לחופשה קצרה מבית הסוהר, הוא התחזה לאחיו, ובאמצעות דרכונו נמלט בטיסה לרוסיה ולאחר מכן עבר לאוקראינה. בשעות הצהריים שב רודין חזרה לישראל, ובעת שעבר בביקורת הדרכונים, עורר את חשדם של אנשי משטרת הגבולות.

עוד בוואלה! חדשות:
החשד: עו"ד תל צור הציע לזקן אמצעים כלכליים תמורת שתיקתה
חשש: צעיר ישראלי שלחם לצד המורדים נהרג בסוריה
הותר לפרסום: זאור חנקישייב - עד המדינה בבר-נוער

שוטרי תחנת נתב"ג שהוזעקו למקום ביררו את זהותו, וגילו כי מדובר באסיר הנמלט. השוטרים העבירו אותו לחקירה, שבמהלכה טען כי התכוון להסגיר עצמו בפני הרשויות בשדה התעופה. מנגד, במשטרה מאמינים כי עירנותם של השוטרים בביקורת הגבולות הביאה ללכידתו. רודין הועבר לידי אנשי שירות בתי הסוהר ובהמשך יועבר לכלא "אלה" שבבאר שבע, כדי להמשיך בריצוי עונשו.

סרבן הגט נמלט מתא השירותים

לפני כשנה הצליח להימלט האסיר שי כהן מדיון בבית הדין הרבני בירושלים. כהן, תושב חולון בן 40, אשר ריצה עונש מאסר בגין סירובו להעניק גט לפרודתו זה 14 שנים, ביקש לצאת לשירותים ממלוויו. סוהר מיחידת "נחשון" של שב"ס ליווה אותו לתא השירותים, והמתין מחוץ לחדר. כהן, שלא היה כבול באזיקים, קפץ מחלון תא השירותים שבקומה השנייה, ונמלט מהמקום ברגל. במהלך הסריקות בסמוך לבית המשפט נמצאו שתי נעליו של האסיר שאותן כנראה הוריד במהלך בריחתו. לאחר הבריחה המשטרה ערכה פשיטות על מקומות שונים בשכונת מאה שערים ואזורים נוספים בארץ במטרה לאתרו ואף עשתה שימוש במטוס לשם כך.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully