וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח בבר-נוער: המעצר - בזכות אירועי השבוע האחרון

6.6.2013 / 18:10

בשל התפתחות שחלה לפני כמה חודשים בחקירת הרצח בבר-נוער, שוטרי ימ"ר תל אביב פתחו בחקירה סמויה נגד השלושה. התפתחות משמעותית נוספת בימים האחרונים הובילה למעצר

צילום: שי מכלוף, דניאל בוק, אבי כהן, חדשות 10, עריכה: גדי וינסטוק, טל רזניק, קריינות: אביב אברמוביץ'

במשטרה הביעו שביעות רצון ממעצרם של שלושת החשודים במעורבות בפרשה שזעזעה את המדינה, במהלכה נרצחו הצעירים ליז טרובישי וניר כץ במועדון הקהילה הגאה הבר-נוער בתל אביב ב-2009. גורמים במשטרה אמרו היום (חמישי) כי החקירה נגד השלושה, תושבי שכונת פרדס כץ שבבני ברק, החלה לפני מספר חודשים, לאור התפתחות משמעותית שחלה בתיק החקירה אשר נקלע למבוי סתום במשך יותר משלוש שנים.

חשוד במעורבות ברצח בבר-נוער. יוני 2013. דרור עינב
אחד החשודים ברצח מובא להארכת מעצר/דרור עינב

בעקבות החשד הראשוני נגד השלושה, המשטרה ביצעה פעולות חקירה סמויות נגדם. בימים האחרונים אירעה התפתחות נוספת, שהובילה למעצר אתמול, מוקדם מכפי שצפו החוקרים. אתמול עצרו שוטרי היחידה המרכזית במחוז תל אביב, בפיקודו של ניצב-משנה גדי אשד, את השלושה ברחוב ראשי בבני ברק. במשטרה משוכנעים כי יש בידם די ראיות לגיבוש כתב אישום נגדם, ובפרקליטות, שאנשיה מעורבים בחקירה, מאמינים כי אם לא היו די ראיות הקושרות את השלושה למעשה – הם לא היו נעצרים לפני שנחקרו. במהלך החקירה הם הכחישו כל מעורבות בפרשה. אחד מהם אף השתולל בחדר החקירות ובעט במסך המחשב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

המשטרה: לא "פשע שנאה"

בדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בתל אביב, הרבה החשוד המרכזי בפרשה לחייך. הוא נראה שליו ורגוע, על אף החשדות החמורים נגדו, וזרק הערות ביניים בזמן הדיון. השלושה הוכנסו לאולם המעצרים בנפרד, תחת אבטחה כבדה. בנוסף לשלושה, הבוקר עצרו החוקרים בכיר בקהילה הגאה במסגרת חקירת הירי, ממנו נפגעו עוד עשרה צעירים נוספים. על פי החשד, בידי הבכיר שמעצרו הוארך בארבעה ימים, מידע אודות התקרית. ההערכה היא שהיורה לא התכוון לפגוע בנערים ששהו במועדון באותה העת, וכי הם לא היו המטרה. לכן, טענו בדיון כי לא מדובר ב"פשע שנאה".

רצח בבר נוער-שוטרים מגיעים לבית משפחת החשודים בפרדס כץ, יוני 2013. שלומי גבאי
שוטרים בבית אחד החשודים ברצח/שלומי גבאי

מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יוחנן דנינו, התייחס היום למעצר החשודים, ואמר: "זו דוגמה לנחישות ולמקצועיות, לדבקות במטרה במשך ארבע שנים, בלי הפסקה". לדבריו, "על פי הנחיה שנתתי - תיק רצח אף פעם לא נסגר עד שאנחנו שמים את היד על הרוצח. בעבודה מקצועית הצליחו השוטרים להגיע לחשודים".

אחד השכנים של שניים מהחשודים אמר היום כי "היה לי ברור שיום אחד הם יסתבכו, אבל לא בתיק כל כך רציני שיכול לסבך להם את החיים". לדבריו, הם גדלו בסביבה חרדית אך בשנים האחרונות חזרו בשאלה. שכנים נוספים סיפרו כי השניים "נהגו להסתובב בחברת אנשים בעייתיים ומפוקפקים. הם כל הזמן חיפשו לעשות קומבינות וכסף קל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully