וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסר לאריתראים שניסו לאנוס בת 15 ביום העצמאות

גלעד גרוסמן

3.1.2013 / 16:23

שני האנשמים הורשעו במסגרת הסדר טיעון גם בביצוע מעשים מגונים ובשוד של הנערה והידיד שהיה עמה, וצפוי להם מאסר של שמונה ותשע שנים. משפטו של חברם עדיין מתנהל

עריכה: יאיר דניאל

בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע הבוקר (חמישי) שני אזרחי אריתראה, שהודו במסגרת הסדר טיעון בניסיון אונס של נערה בת 15 ביום העצמאות האחרון בתל אביב, וכן בביצוע מעשים מגונים ושוד של הנערה וידיד שהיה עמה. כפי שפורסם אתמול בוואלה! חדשות, הפרקליטות תבקש לגזור על אחד מהם עונש של תשע שנות מאסר, ועל אחר שמונה שנות מאסר ועוד שלושה חודשים. משפטו של נאשם שלישי המעורב בפרשה עדיין מתנהל.

דיון בבית המשפט המחוזי בת"א לגבי הסדר טיעון לנאשמים באונס ביום בעצמאות, ינואר 2013. בן קלמר
אחד הנאשמים, היום בבית המשפט/בן קלמר

בדיון היום אמרה נציגת הפרקליטות כי אחד השיקולים המרכזיים בהחלטה לחתום על ההסדר היה למנוע את הצורך של הקטינה להעיד נגד השלושה. פרקליטו של אחד הנאשמים, עורך הדין ניל סיימון מהסנגוריה הציבורית, אמר בדיון כי מדובר בצעיר ללא עבר פלילי, אשר איבד חלק מבני משפחתו בדרך לישראל, ומאז שהגיע לארץ הוא מתגורר לבדו ועובר מגינה לגינה ומחצר לחצר. הנאשם עצמו אמר שהוא מצטער מאוד על האירוע.

פרקליטתו של הנאשם השני, עורכת הדין גלית בש מהסנגוריה הציבורית, ביקשה להתחשב בעובדה כי מדובר לטענתה בקטין אשר שיקר לגבי גילו כשנכנס לישראל. עוד אמרה, שהוא לקח אחריות על מעשיו מהרגע הראשון. הנאשם עצמו ביקש סליחה מהנערה, שישבה באולם, ואמר כי עשה טעויות בשל צריכת אלכוהול וסמים. גזר דינם יינתן בעוד כשבועיים.

כאמור, משפטו של הנאשם השלישי, אשר החזיק בידיד של הנערה כדי שלא יוכל לסייע לה וסירב להסדר טיעון של שש שנות מאסר, נמשך. בפרקליטות התלבטו תחילה האם לבטל את ההסדר שגובש עם שני הנאשמים, אשר תקפו בפועל את הנערה, אך לבסוף הוחלט להציג בפני בית המשפט את ההסדר עם השניים, ולהמשיך במשפטו של השלישי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
דיון בבית המשפט המחוזי בת"א לגבי הסדר טיעון לנאשמים באונס ביום בעצמאות, ינואר 2013. בן קלמר
הנאשם השלישי סירב להסדר טיעון/בן קלמר

על פי כתב האישום שהוגש נגד השלושה בחודש מאי האחרון, הנערה וידידה יצאו ממועדון באזור התחנה המרכזית שבו בילו בשעה 3:00 לפנות בוקר ונכנסו לחניון סמוך. הנאשמים נכנסו אחריהם וביקשו מהנער מצית. בשלב זה החליטו השלושה לשדוד את הקטינים, ולקחו מהנער שני טלפונים ניידים ו-80 שקלים, ומהנערה גנבו טלפון נייד ו-50 שקלים.

בהמשך ניסו שניים מהם לאנוס את הנערה, בעוד השלישי החזיק את הנער ומנע ממנו לסייע לה. לטענת הפרקליטות, השניים קרעו את בגדיה של הנערה ואז תקפו אותה מינית. היא התנגדה והצליחה למנוע את האונס, והשלושה נמלטו מהמקום כשהבחינו במכונית שנכנסה לחניון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully