וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: רק הטכנאי יואשם ב"פרשת ההאזנות" של אייל גולן

16.8.2015 / 13:35

תיק החקירה הועבר לידי הפרקליטות ולפי ההערכות במשטרה, הזמר ומנהלו האישי בני פרץ לא צפויים לעמוד לדין, אלא רק טכנאי המחשבים בן ה-24 שהוליך אותם שולל לכאורה. הצעיר צפוי להיות מואשם בכמה עבירות, ובראשן גרימת תקלה ציבורית ומסירת הודעה כוזבת

עריכה: ניר חן

המשטרה סיימה היום (ראשון) את חקירת פרשת "האזנות הסתר" לאייל גולן והעבירה את התיק לידי הפרקליטות. לפי המסתמן, הזמר ומנהלו האישי בני פרץ לא צפויים לעמוד בפני כתב אישום, אלא רק טכנאי המחשבים בן ה-24 שהוליך אותם שולל לכאורה. "אנחנו מעריכים כי גם אייל גולן וגם המנהל האישי שלו נפלו קורבן לעוקץ של הצעיר", אמר גורם במשטרה.

גורמים משטרתיים העריכו כי הטכנאי לא פעל בתום לב. ככל הנראה הוא יואשם בשורת עבירות ובראשן גרימת תקלה ציבורית ומסירת הודעה כוזבת.

לקריאה נוספת:
אייל גולן הגיע לחקירה נוספת במשטרה בפרשת האזנות הסתר
רני רהב: "משפחתו של גולן נפגעה. מי שאחראי צריך לשלם"
האזנות סתר? "מקורבי אייל גולן פתחו במסע יח"צ סביב התלונה"

ביקורת במשטרה על אייל גולן: "מסע יח"צנות, ספק אם היו האזנות". צילום: אבי כהן, דוד קורן, יותם רונן, מערכת וואלה!
לא צפוי לעמוד בפני כתב אישום. אייל גולן/מערכת וואלה!, צילום: אבי כהן, דוד קורן, יותם רונן

לפני כחודש טענו גולן ואנשיו כי הם היו נתונים תחת מעקב והאזנות סתר. גולן טען כי חדרו למחשבים שלו ולטלפונים הסלולריים שלו, ואף ביצעו האזנות לביתו שברחובות ואספו מידע רב תוך חדירה לצנעת הפרט. איש יחסי הציבור של גולן, רני רהב, אמר אז כי מדובר בפרשת "ווטרגייט של עולם הבידור הישראלי" ועורר סערה. גולן הגיש תלונה במפלג ההונאה של משטרת תל אביב ואף הציג לחוקריו, בפיקוד סגן ניצב דוד מישקין, תדפיסים שחיבר הטכנאי וכוללים פירוט של שיחות טלפון, כתובות מיילים וסמסים שבוצעו בהם לכאורה האזנות לא חוקיות.

לאחר חקירה קצרה נעצר הטכנאי בחשד למסירת הודעה כוזבת ופברוק המידע שמסר לגולן ולאנשיו. "בחקירתו הודה כי פברק את המסמכים ואת המידע. כתב ההגנה שלו היה שהוא התחיל בקטן ונסחף בענק לתוך שקריו, מה שאילץ אותו רק להגדיל אותם עוד ועוד", נמסר מהמשטרה.

חוקרי מפלג ההונאות של משטרת תל אביב התחבטו בימים האחרונים בשאלה אם גולן ופרץ ביצעו עבירות פליליות בכך שאיפשרו לצעיר להמשיך ולפעול מטעמם ולבצע לכאורה חדירה למחשבים או שהם בעצמם נפלו קורבן למעשיו של החשוד, כפי שאכן מסתמן. מחקירתו של הזמר ומנהלו עולה כי הם לא שילמו לצעיר עבור השירות שהעניק להם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully