וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מני נפתלי: כך הגיע לידיי התצהיר הגנוז של שרה נתניהו

15.3.2015 / 13:04

"קיבלתי הצעת חברות בפייסבוק, שלוותה בהודעה אישית שכותרתה - 'כל התצהירים שהוגשו שקריים'", נכתב בתצהיר שהגיש אב הבית במעון ראש הממשלה לשעבר. "תביעות עובדים נגד נתניהו נסגרו על ידי עו"ד ידיד המשפחה"

צילום מסך

(מני נפתלי פנה לגולשים ברשת בבקשה לעזרה כספית במשפטו)

בית הדין האזורי לעבודה בירושלים אישר היום (ראשון) לפרסם את התצהיר שהגיש אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה, מני נפתלי, בנוגע לנסיבות שבהן הגיע לידיו תצהיר לא חתום של שרה נתניהו. עם זאת, השופטת דיתה פרוז'ינין קבעה כי התצהיר, שנערך לכאורה ב-9 במרץ במשרד עורכי הדין יוסי כהן, יפורסם תוך הסתרת שמות של צדדים שלישיים שאינם קשורים להליך. כהן הוא ידידה של משפחת נתניהו, אולם המדינה היא המייצגת את נתניהו בהליך זה.

"ב-10 במרץ בשעות הערב קיבלתי הצעת חברות בפייסבוק", נכתב בתצהירו של נפתלי. "הצעת החברות לוותה בהודעה אישית שכותרתה - 'כל התצהירים שהוגשו שקריים'. להלן תוכן ההודעה שקיבלתי לפי מיטב זכרוני: 'אני רוצה למסור לך מידע שיעזור לך. אני מכירה מקרוב את עו"ד יוסי כהן, אני יודעת כי כל התצהירים שקריים. שמעתי את גב' נתניהו מדברת אתו לא פעם אחת לגבי עובדים שהתלוננו נגדה ושהוא יציל אותה מהם'. להודעה צורף קובץ שעליו נרשם 'תצהיר שרה נתניהו'".

עוד בוואלה חדשות:
ההסבר של נפתלי על הדלפת תצהיר שרה נתניהו יוגש בסודיות
נפתלי נדרש להסביר כיצד דלף לידיו התצהיר הגנוז של שרה נתניהו
עדויות נגד מני נפתלי: "אמר: 'תראו איך אני מטריף את שרה'"

מני נפתלי אב הבית לשעבר בבית משפחת נתניהו בכניסה ללהב 433. פברואר 2015. ניב אהרונסון
נפתלי בכניסה למשרדי יחידת להב 433/ניב אהרונסון

למחרת, על פי התצהיר, נערכה בין נפתלי למוסרת המידע שיחת טלפון. "היא סיפרה כי עו"ד כהן כותב עבור גב' נתניהו כתבי שמירת סודיות לעובדים שהועסקו במעון ראש הממשלה", צוין בתצהיר. "'היו כמה תביעות נגד גב' נתניהו שנסגרו בפשרה על ידי המשרד', אמרה לי ושלחה את התכתובת בין לשכתה של גב' נתניהו לבין משרדו של כהן, כדי שאראה שיש כל הזמן קשר ביניהם. הסתכלתי על התכתובת. נכתב שם: 'הבחור שהתלונן על הגניבה של מני נפתלי נחקר במשטרה'. כל העניין נראה לי חשוד, פחדתי שמנסים להפליל אותי".

רק חלק מהחומרים המוזכרים בתצהיר של נפתלי שוחזרו, ונעשה בהם שימוש בבית המשפט. ביום רביעי הורה בית הדין לנפתלי להגיש את התצהיר מטעמו, בעקבות בקשה דחופה שהגישה הפרקליטות בנושא. זאת, לאחר שפנו פרקליטותיו של נפתלי, עורכות הדין נעמי לנדאו ונאווה פינצ'וק, לבית הדין בבקשה להציג תצהיר לא חתום של שרה נתניהו, שלטענתן הגיע לידיהן.

מוקדם יותר הורתה השופטת פרוז'ינין לפרקליטות להגיש עד היום תצהיר של שרה נתניהו בפרשה, אשר אותו ביקשה הפרקליטות להגיש רק לאחר הבחירות, ואינו צורף לשורת תצהירים שכבר הגישה.

לפניות לכתבת: gali.gnt@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully