וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "בזכות ש"ס יש יותר דירות לעם ישראל"

פנחס וולף

5.9.2011 / 0:02

על רקע איומי ש"ס לפרוש מהממשלה בחודשים האחרונים, נכח ראש הממשלה בטקס שבע ברכות לרגל נישואי בתו של אלי ישי. במהלך האירוע אמר נתניהו: "בזכות ישי יהיו יותר דירות בישראל"

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, השתתף אמש (ראשון) בטקס שבע ברכות לרגל נישואי בתו של שר הפנים, אלי ישי, שבו נכח גם שגריר ארצות הברית בישראל, דן שפירו. בדברים שנשא במהלך האירוע אמר נתניהו כי "אנחנו מברכים חתן וכלה בבניין עדי עד. בניין זה גם בניין פיזי".

בהמשך, הרעיף ראש הממשלה שבחים ומחמאות על שר הפנים, ואף זקף לזכות מפלגתו, ש"ס, את קידום סוגיית בעיית הדיור. "בזכות אלי (ישי) ובזכות אריאל (אטיאס) ובזכות ש"ס בנינו יותר דירות לעם ישראל. בזכות הדרישה של ש"ס יהיו יותר קורות גג לעם ישראל", אמר. כמו כן, פנה מנהיגה הרוחני של ש"ס הרב עובדיה יוסף, אל ראש הממשלה במהלך הטקס ואמר לו: "תשמור על עם ישראל ועל תורת ישראל. כל העולם יכבד אותך, גם בארצות הברית".

עוד על מחאת האוהלים:
35 משפחות פלשו לבניין נטוש בירושלים: "אין לאן ללכת"
הסטודנטים פירקו אוהלים בשדרות רוטשילד בתל אביב
הפגנת כל הזמנים: 405 אלף איש קראו לצדק חברתי

סילבן שלום, אלי ישי והרב מרדכי אליהו בחתונת ביתו של אלי ישי בבנייני האומה, ירושלים, אוגוסט 2011. מגד גוזני
"אם לא יימצא פתרון בנושאים החברתיים, אני בשל לזעזועים קואליציוניים". אלי ישי חוגג בחתונת בתו עם סילבן שלום והרב הראשי לישראל שלמה עמאר/מגד גוזני

רק בחודש שעבר איימה ש"ס לפרוש מהממשלה בעקבות גל המחאה החברתית. בכינוס של מרכז השלטון המקומי הכריז שר הפנים כי "אם לא יימצא פתרון בנושאים החברתיים לנושא הדיור והמים, אני בשל לזעזועים קואליציוניים".

גם לפני כחודשיים הצהיר ישי כי בלי פתרון לבעיית הדיור יתפטרו שרי ש"ס מהממשלה. בראיון ל"מעריב" אמר: "אני מודיע שאם יתעלמו ממשבר הנדל"ן, יפגשו אותנו במשבר קואליציוני. אנחנו מתכוונים להגיש לממשלה שורה של הצעות לפתרון מצוקת הדיור, ואם הן לא יתקבלו, אנחנו נתפטר מיד מהממשלה". בתוך כך, תבעה ש"ס מהממשלה להעניק שורה של הקלות והטבות לרוכשי בדירות ובכלל זה: קביעת דיור בר השגה במכרזים למכירת קרקעות ליזמים; הוזלת מחירי הקרקעות; סיוע בדמי שכירות לזכאים עד שתוכניות הממשלה יבשילו ועוד".

עוד על ש"ס ומחאת האוהלים:
ישי מאיים: בלי פתרון למחאה - הקואליציה תזדעזע
השר אלי ישי: "הטייקון הגדול ביותר זו הממשלה"
השר ישי מצטרף לאלונקה ומציג נתוני בנייה אחרונים

(עדכון ראשון: 23:33, 04.09.11)

לפניות לכתב: pinhas_wolf@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully