וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 שנים אחרי שחרורו מהכלא שלומי לחיאני רץ לראשות העיר בת ים

עודכן לאחרונה: 28.5.2023 / 15:40

הבחירות בבת ים: שלושה ראשי ערים מתמודדים בבחירות הקרובות, שלומי לחיאני מסיים את תקופת הקלון בעקבות הרשעתו, יוסי בכר, ראש העיר לשעבר וצביקה ברוט, ראש העיר הנוכחי

שלומי לחיאני חוזר לפוליטיקה בבת ים. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
שלומי לחיאני חוזר לפוליטיקה בבת ים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

שלומי לחיאני, הודיע על התמודדות לראשות העיר. 7 שנים אחרי ששוחרר משערי כלא חרמון, אחרי ריצוי חצי שנת מאסר, בעקבות שחרור מוקדם של וועדת השחרורים של שב"ס, בניגוד לעמדת הפרקליטות.

לחיאני הורשע בעבירות של הפרת אמונים. כתב האישום המקורי שהוגש נגד לחיאני כלל גם שני אישומים של שוחד, אולם במסגרת הסדר הטיעון שהוסכם בספטמבר 2014 בוטל אחד מהם והשני - שנוגע לקבלת צ'ק בנקאי מבעלי עסקים בעיר כ"הלוואה" - הפך גם הוא לעבירת מרמה והפרת אמונים. בית המשפט הרשיע את לחיאני והוא נשלח למאסר בפועל של 8 חודשים, שקוצר בשלושה חודשים.

כעת מודיע לחיאני על חזרתו לחיים הפוליטיים עם סיום תקופת 7 השנים של הקלון שהוטלו עליו, יחד איתו הכריז גם יוסי בכר, ראש העיר שהפסיד בבחירות האחרונות על התמודדות לראשות העיר כנגד צביקה ברוט.

ראש עיריית בת ים לשעבר שלומי לחיאני משתחרר מהכלא 13 מאי 2016. שלומי גבאי
ראש עיריית בת ים לשעבר שלומי לחיאני משתחרר מהכלא 13 מאי 2016/שלומי גבאי

לחיאני מתייחס לפרשה עליה הורשע

"בשנת 2003 נבחרתי לראשות העיר בת ים והחלה התקופה החשובה והיפה בחיי המקצועיים, בה הייתה לי את הזכות לשרת אתכם במסירות ואהבה כראש העיר.

בשנה הראשונה לכהונתי קיבלתי הלוואות מחברים אשר חלקם היו עובדי עירייה וחלקם אנשי עסקים בעיר. הלוואות אלה הכניסו אותי למצב של ניגוד עניינים, דבר האסור לפי החוק! כל ההלוואות דווחו וחקירת המשטרה העלתה כי לא עשיתי דבר תמורתן. על כך הורשעתי בהפרת אמונים ללא רכיב מרמה (כל עניין ההלוואות דווח ולא הוסתר) ונשפטתי ל-8 חודשי מאסר וקלון אשר הרחיק אותי מהעשייה הציבורית ל-7 שנים.

אדגיש כי מעולם לא לקחתי ולא הואשמתי בגניבה ולו בשקל אחד - מהקופה הציבורית. שופטי הערכאה הראשונה סברו שאין מקום לגזור עליי מאסר בפועל, אולם הפרקליטות ערערה לבית המשפט המחוזי שגזר עליי 8 חודשים לריצוי בפועל. לקחתי אחריות, הפקתי את הלקחים והנחתי את האירוע המצער מאחוריי.

"כאן נולדתי כאן נולדו לי ילדיי כאן בניתי את ביתי בשתי ידיי". כמאמר השיר גם עבורי, בת ים היא אהבה, משפחה, חברים ומכרים אשר מחייכים אליי כל חיי: חוף ים הכי יפה ובעיקר אנשים אשר מייצרים חום אנושי מרגש ומשמח! למענם אני מבקש לשוב לכור מחצבתי לעשייה הציבורית.

כל מערכת בחירות הייתה מרגשת. תמיד הגעתם אתם ובחרתם בי להמשיך את העשייה, למרות כל הדיבורים והבעיות האמנתם בי והרעדתם את נשמתי באהבתכם. איתכם ניצחנו פעם אחר פעם ומצידי נתתי את כולי לסייע ולקדם את העיר וכל אזרח בה בשמחה ובאהבה. לצערי העיר אינה במצב בו השארתי אותה - ולא לטובה.

כל אלו לצד כמובן תושבי בת ים המבקשים בכל הזדמנות כי אחזור, גרמו לי להציע את עצמי שוב לשירות הציבור.לפיכך, יחד עם הרבה חברים ואוהבים ובאהבה גדולה אני מכריז על מועמדותי לראשות עיריית בת ים".

  • עוד באותו נושא:
  • בת ים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully