וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: ח"כ עמיר פרץ יתמודד על ראשות מפלגת העבודה

2.6.2019 / 20:21

הח"כ הכריז על התמודדותו לראשות המפלגה זאת לאחר שח"כ גבאי הודיע כי בקרוב ייערכו בחירות ליו"ר ולא לרשימה. בורסת השמות של המועמדים הפוטנציאלים כוללת בכירים בעבר ובהווה בהם חברי הכנסת שמולי, שפיר, כבל ויו"ר קק"ל

צילום: הכנס הישראלי-חברתי של קרן ברל כצנלסון, עריכה: איתי עמרם

חבר הכנסת, עמיר פרץ ממפלגת העבודה הכריז הערב (ראשון) על התמודדותו לתפקיד יושב ראש המפלגה. "עלינו להיות האלטרנטיבה האידאולוגית לימין בראשות נתניהו", צייץ. לבד מפרץ, בורסת השמות של המועמדים הפוטנציאליים לראשות המפלגה כוללת בכירים בעבר ובהווה מבפנים ומבחוץ: חברי הכנסת איציק שמולי וסתיו שפיר, יו"ר קק"ל דני עטר, פעיל המפלגה יאיא פינק, ח"כ לשעבר איתן כבל, וראש המוסד לשעבר דני יתום.

גם הח"כ החדש אלוף (במיל') טל רוסו, שישב בעבר לצדו של גולן סביב שולחן המטכ"ל, שוקל לכאורה להתמודד על התפקיד. כפי שפורסם בוואלה! NEWS, על ראשות מפלגת העבודה חושב להתמודד גם סגן הרמטכ"ל לשעבר, אלוף (במיל') יאיר גולן.

מוקדם יותר היום הודיע יו"ר העבודה, אבי גבאי כי בקרוב ייערכו בחירות לראשות המפלגה, אך לא ייערכו בחירות נוספות לרשימה לכנסת. לקראת הבחירות שיתקיימו ב-17 בספטמבר, אמר ח"כ גבאי הבוקר כי "בכוונתי להביא להנהלת המפלגה ביום שלישי הקרוב הצעה לקיום בחירות לראשות המפלגה במועד המוקדם ביותר האפשרי וללא עריכת בחירות נוספות לרשימה לכנסת".

הולכים לבחירות - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
רוסו על אפשרות החבירה למפלגה אחרת: "לא פוסל כרגע שום דבר"
בין מס' 1 לאגף 10: במאמץ להפוך משפיט לשליט - לכל אחד יש מחיר
פרסום ראשון: יאיר גולן שוקל להתמודד על ראשות מפלגת העבודה

עמיר פרץ בעת הגעתו לבית שניזוק מירי הרקטה לשדרות 26 במרץ 2019. ראובן קסטרו
הכריז על התמודדתו. ח"כ פרץ/ראובן קסטרו

הצעתו של גבאי מגיעה על רקע התנגדויות שנשמעו נגדו מתוך הסיעה לשיחות שקיים עם ראש הממשלה בנימין נתניהו על האפשרות של כניסה לממשלה והקריאות להתפטרותו אחרי השפל ההיסטורי שאליו הגיעה המפלגה בבחירות האחרונות. במהלך המשא ומתן הקואליציה פנה אליו נתניהו והציע לו להצטרף לממשלה בתמורה לתיק האוצר ולתיקים נוספים. לאחר שיו"ר כולנו משה כחלון דרש לשמור על האוצר, הובאה בפני גבאי ההצעה לתיק הביטחון בנוסף לסגנות שר הביטחון לטל רוסו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully