וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איימו להפיץ תיעוד מיני מבית כנסת: ראש מועצת גדרה נחקר ושוחרר

27.12.2018 / 19:31

יואב גמליאל, אחיה של השרה גילה גמליאל, שוחרר מחקירה בחשד לשיבוש הליכי חקירה ובקשירות קשר לביצוע פשע. בתחילת החודש המשטרה עצרה בגדרה ארבעה בכירים במועצה, שלפי החשד סחטו חבר מועצה וטענו שבכוונתם להפיץ תמונות מקיים יחסי מין בבית כנסת

תחנת משטרת חדרה. שלומי גבאי
תחנת משטרה/שלומי גבאי

ראש המועצה המקומית גדרה יואל גמליאל נחקר במשטרה בחשד לשיבוש הליכי חקירה ובקשירת קשר לביצוע פשע ושוחרר - כך הודיעה היום (חמישי) המשטרה. חקירתו של גמליאל התקיימה בהמשך למעצרם של ארבעה חשודים שאיימו בהפצת תמונות של חבר מועצה מקיים יחסי מין בתוך בית כנסת. גמליאל הוא אחיה של השרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל (הליכוד), והוא מכהן בתפקיד ראש מועצת גדרה משנת 2008.

החקירה הסמויה נפתחה ב-2 בדצמבר והביאה למעצרם של ארבעת החשודים - עובדים בכירים במועצה וחבר מועצה אחר. ארבעת החשודים נעצרו בתחילת החודש במסגרת הפרשה שבמרכזה עומד, על פי החשד, קרב על מינוי תפקיד בכיר במועצה וצילומי סתר מבית הכנסת של אחד המועמדים למינוי היוקרתי. זאת, לאחר שאחד מחברי המועצה התלונן כי הוא נסחט על ידי מתחריו, שטענו כי קיים יחסי מין בבית כנסת וכי בכוונתם להפיץ את תמונות המעשה.

הפרשה, שמסעירה את היישוב השקט, הצליחה לשתק את פעילות המועצה ועלה חשש כי היא עוד הייתה עלולה להוביל לביטול תוצאות הבחירות, או לחילופין לסילוקם של לפחות חלק מחברי המועצה שנבחרו לתפקיד. המשטרה מסרה כי חקירת הפרשה נמשכת.

עוד בוואלה! NEWS:
תיעוד: כך הופכות מנהרות חיזבאללה למלכודות בוץ ומוות
בני גנץ רשם את מפלגתו החדשה: "חוסן לישראל"
"עשיתי פשעים כמו שיש לך שערות": הקרב בין אברג'יל לתובע בפרשה 512

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully