וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירח דבש קצר: הכלה שלפה אקדח מתחת לשמלה - וירתה בחתן

7.8.2017 / 10:06

מספר שעות לאחר שהתחתנו, זוג אמריקאי נקלע לוויכוח, במהלכו הכלה שלפה אקדח וכיוונה אותו לראשו של בעלה הטרי. למרבה המזל זה נגמר ללא נפגעים, חוץ מהאמונה באהבה

NewsChannel 5

בכל חיי נישואין יש עליות ומורדות, וכולנו יודעים שאי אפשר להימנע מוויכוחים מזדמנים עם בן או בת הזוג. לפחות אחרי החתונה, רוב הזוגות משתדלים קודם כל ליהנות ולשמוח בירח הדבש, ולשמור את העימותים לשלב מאוחר יותר בנישואין, אך מסתבר שלא כולם. זוג נשואים טריים בטנסי, ארצות הברית, נקלעו לוויכוח סוער מספר שעות לאחר שהתחתנו - ובסופו שלפה הכלה אקדח מתחת לשמלה, כיוונה אותו לראשו של החתן ולחצה על ההדק.

עוד בנושא
הנשיקה המוגזמת של האב עם הכלה של בנו בחתונה שלהם
קטטה פרצה בחתונה כשהאקס של הכלה הגיע עם תמונה מבישה שלה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נשלחה לכלא בשמלת כלה. קייט פריצ'ארד/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היו גם ימים מאושרים. קייט וג'יימס/מערכת וואלה!, צילום מסך

המשטרה מיהרה להגיע למוטל בעקבות דיווחים על הוויכוח, ולאחר שהכלה, קייט פריצ'ארד, ירתה באוויר. כשהגיעו לזירה, קייט ובעלה הטרי, גיימס ברטון, אמרו לשוטרים שלא קרה כלום, אך עדי הראייה תיארו מציאות אחרת לגמרי. על פי העדויות, קייט שלפה אקדח מתחת לשמלת הכלה שלה, כיוונה אותו לראשו של ג'יימס ואיימה לירות בו כי דחף אותה על קיר. היא אפילו לחצה על ההדק, אך מכיוון שלא היה כדור בקנה לא אירע דבר. לאחר מכן הכלה הזועמת טענה את הנשק וירתה באוויר. לא ידוע האם היא או ג'יימס היו מודעים לכך שהאקדח לא טעון לפני הירייה הראשונה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמונת המעצר של קייט/מערכת וואלה!, צילום מסך

מספר עדי ראייה סיפרו כי קיייט וג'יימס היו שיכורים, וכי לאחר המקרה היא ניסתה להיפטר מהאקדח וזרקה אותו לאסלה בחדר המוטל. אחד השוטרים סיפר כי "המשטרה נאלצה להודיע לבעל שירח הדבש הסתיים", וקייט נעצרה כשהיא לבושה בשמלת הכלה שלה, והואשמה באלימות משפחתית חמורה. היא שוחררה בערבות לאחר ששילמה 15 אלף דולר.

הדיווח המלא של החדשות המקומיות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully