וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושר הסדר הטיעון לאב שפגע מינית בבנותיו: "אין עונש שירפא פגיעה"

30.10.2016 / 14:40

בית המשפט אישר את הסדר הטיעון הכולל תשע שנות מאסר ופיצויים כספיים בגובה 45 ו-50 אלף שקלים לבנות. לטענת עו"ד שייצגה את הבנות,שהסדר הטיעון הושג כדי לחסוך מהן את ההליך המשפטי הקשה. "ראוי עונש חמור יותר"

עריכה: אוהד פיטר

(בווידאו: הקלטת המטפלת של המתלוננות שנחשדה באי דיווח משוחחת עם סבן)

בית המשפט המחוזי בירושלים אישר היום (ראשון) את הסדר הטיעון שנחתם בעניינו של האב שהואשם בביצוע מעשים מגונים בשתי בנותיו. לפי ההסדר, שנחשף בוואלה! NEWS, הנאשם הודה והורשע בעבירות של מעשה מגונה באחת מבנותיו כשהיתה מתחת לגיל 16, ובביצוע מעשה מגונה בבת נוספת שהיתה בת יותר מ-16. לפי ההסכם, על א', האב, יוטל עונש מאסר של תשע שנים. כמו כן, הוטל עליו עונש פיצויים של 50 אלף שקלים לבת הגדולה, ופיצוי של 45 אלף שקלים לבת הצעירה.

עו"ד רבקה שוורץ מארגון "מן המיצר", המלווה את המתלוננות בתיק, אמרה כי "מעשיו של הנאשם חמורים מאד, מעשים שראוי להם עונש חמור יותר ממה שהוסכם בהסדר הטיעון". היא הוסיפה כי הארגון תמך בהסדר הטיעון כדי לחסוך מהמתלוננות את ההליך המשפטי הקשה. "מדובר בבנותיו של הנאשם ומבחינתן כל עדות נוספת במשפט היא פגיעה מחודשת", אמרה. "אין הצדקה בעולם שהן ייענשו על מעשיו, גם אם המחיר הוא הפחתה בעונש. מכל מקום, אין עונש שירפא פגיעה של אב בבנותיו".

סנגוריו של האב המורשע עו"ד יהודה פריד וטל גבאי אמרו כי "בלב כבד מאוד הסכים מרכשנו לחתום על הסדר הטיעון מתוך שיקול שלא להעיד את בנותיו ולגרום להן נזק נפשי בעתיד". הם הוסיפו כי האב "שואף וישאף לשקם את משפחתו בעתיד".

עוד בוואלה! NEWS:
"האדמה נפערה": פצועים ברעידת אדמה עזה במרכז איטליה
המאבק בדאעש בסיני: צבא מצרים מתגבר כוחות ליד הגבול עם ישראל
"המוות רודף": המשחק שמדמה את החיים ב"צוק איתן" ומעורר את מחאת ישראל

בית משפט מחוזי ירושלים, דצמבר 2011. עומר מירון
הסדר הטיעון אושר. בית משפט המחוזי בירושלים/עומר מירון

הפרשה, שמסעירה את העולם החרדי, נחשפה ביולי האחרון עם הגשת כתב האישום הראשון נגד האב, בן 50 מירושלים ואב ל-11 ילדים. בתחילה הוא הואשם כי אנס וביצע מעשי סדום בשתיים מבנותיו. שבועות אחדים לפני הגשת כתב האישום הראשון גילתה אחת המתלוננת שמאז שעזבה את בית הוריה, עבר האב להתעלל לכאורה באחותה הקטנה שהייתה אז בת 11. בשלב זה, החליטה לספר על כך לקרובי משפחתה.

זמן קצר לאחר הגשת כתב האישום, נחקרה המטפלת של הבנות באזהרה בחשד לעבירות של סחיטה באיומים, אי דיווח של אחראי על קטינה ושיבוש הליכי חקירה. בית משפט השלום בירושלים שחרר אותה למעצר בית בהסכמת המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully