וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת משחקי חברה: שנתיים מאסר לאביו של אייל גולן

29.4.2015 / 14:43

דני ביטון הורשע במסגרת הסדר הטיעון בשורת עבירות מין בפרשת הניצול המיני של נערות וישלם 50 אלף שקלים לכל אחת משלוש הנפגעות. הפרקליטות: "עונש משמעותי המשרת את האינטרס הציבורי"

צילום: אבי כהן, עריכה: יאיר דניאל

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום (רביעי) שנתיים מאסר על דני ביטון, אביו של הזמר אייל גולן, בגין שורת עבירות מין במסגרת פרשת הניצול המיני של נערות. התובעות, עורכות הדין דליה אברמוף ולבנת מלמד מפרקליטות מחוז תל אביב, אמרו כי מדובר בפסק דין תקדימי ביחס לעובדה שביטון לא שילם על יחסי המין, אלא הבטיח להן קרבה לבנו, אייל גולן. "העונש שהוסכם במסגרת הסדר הטיעון הוא עונש משמעותי המשרת את האינטרס הציבורי".

עוד בוואלה! NEWS:
הפרקליטות: אביו של אייל גולן הבטיח לנערות יחסי מין עם בנו
אביו של אייל גולן הודה שסרסר בנערות - ויישלח לכלא לשנתיים
הסדר הטיעון עם אביו של אייל גולן: רק שנתיים בכלא

דני ביטון, אביו של אייל גולן, בית המשפט המחוזי בת"א, אפריל 2015. מוטי קמחי, מערכת וואלה! NEWS
פסק דין תקדימי. דני ביטון בבית המשפט, היום/מערכת וואלה! NEWS, מוטי קמחי

ביטון, בן 66, הורשע בתחילת החודש שעבר על פי הודאתו בעבירות במסגרת הסדר הטיעון עמו. הוא הבטיח לנערות שאם יתלוו ללהקתו של בנו, יזכו לקיים עמו יחסי מין. בשל ההסדר, נמחקו מכתב האישום עבירות של שימוש בסמים וכמה עבירות מין. הוא הורשע לבסוף בסעיפים של הדחה לזנות בנסיבות מחמירות, ניצול קטינים לזנות, שיבוש מהלכי משפט והשמדת ראיה. כמו כן, הוא הוטל עליו לשלם 50 אלף שקלים לכל אחת משלוש הנפגעות.

בכתב האישום נגד ביטון נטען כי הוא שימש נהג רכב הסעות של חברי הלהקה של בנו הזמר וכן בתפקידי שליחויות בחברה. על פי הכתוב, הוא עשה שימוש בקרבתו המשפחתית לבנו על מנת לקדם את מעמדו בקרב מעריצות שלאייל גולן ובקרב מכריו, "תוך שימוש במעריצות הצעירות והתייחסות מבזה ומשפילה כלפיהן, כאילו היו חפץ לסיפוקו ולשירותו, לרבות מאוויו המיניים, כמו גם של מכריו".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אייל גולן. ניר פקין
"ניצל את רצון הנערות להימצא בקרבת אייל ולחסות בהילה של עולם הזוהר". אייל גולן/ניר פקין

ביטון נהג באופן שיטתי לפגוש במעריצות של אייל גולן, נערות בנות 20-15 בהופעות ובתכניות שבהן השתתף בנו, לרבות תכניות הטלוויזיה "אייל גולן קורא לך" ו"הכוכב הבא". הוא הציג את עצמו כאביו והציע לנערות להיפגש עמו, להצטלם עמו או להצטרף אליו להופעות ולתכניות שבהן השתתף, "והכול תוך ניצול רצונן של הנערות להימצא בקרבת אייל ולחסות בהילה של עולם הזוהר", נכתב כתב האישום. "על בסיס הבטחות אלו, ובמטרה לפגוש באייל ולהיות בקרבתו, נהגו הנערות למסור לביטון פרטי התקשרות עמן".

עוד עלה מכתב האישום נגדו כי הוא שימש נהג רכב הסעות של חברי הלהקה של בנו הזמר וכן בתפקידי שליחויות בחברה. על פי הכתוב, הוא עשה שימוש בקרבתו המשפחתית לבנו על מנת לקדם את מעמדו בקרב מעריצות של אייל גולן ובקרב מכריו, "תוך שימוש במעריצות הצעירות והתייחסות מבזה ומשפילה כלפיהן, כאילו היו חפץ לסיפוקו ולשירותו, לרבות מאוויו המיניים, כמו גם של מכריו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"התייחס למעריצות כאילו היו חפץ לסיפוקו ולשירותו". דני ביטון ואייל גולן/מערכת וואלה!, צילום מסך

כתב האישום פירט גם כמה מהמקרים של ניצול הנערות. אחת הנפגעות, שהייתה בת 18 בעת האירועים, פגשה את ביטון במהלך הופעה של גולן ברעננה באוגוסט 2013. הנערה סיפרה לביטון על מצבה המשפחתי המורכב ועל המצוקה הכלכלית והנפשית שבה הייתה נתונה. לאחר שזכה באמונה, אסף אותה מביתה ואמר לה, בכזב, כי עליהם לעבור בבית חברו לצורך איסוף מסמכים.

לפי כתב האישום, כשהגיעו למקום, הורה לה ביטון לעבור לכלי הרכב של ידידו ולבצע בו מעשים מיניים. הנערה התנגדה אך ביטון התעלם מכך והתעקש. על פי כתב האישום, בשל רצונה להמשיך ולשהות בקרבת גולן, נעתרה לבסוף הנערה להוראתו וסיפקה לחברו מין אוראלי.

לפניות לכתבת גלי גינת: gali.gnt@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully