וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצב ארביב אופטימי: בשבוע הבא אשוב מהחופשה

17.1.2014 / 0:01

מפקד יחידה להב 433 החשוד כי קיבל טובות הנאה מהרב פינטו, סיכם אמנם עם המפכ"ל דנינו כי ייצא לחופשה, אך אמש דווקא טען פרקליטו כי הוא "ישוב לתפקידו ביחידה בשבוע הבא"

צילום: אבי כהן, קובי אליהו, צילומי ארכיון; עריכה: גדי וינסטוק, יותם בן-דוד; קריינות: אביב אברמוביץ'

בעקבות חקירת הפרשה החמורה שנחשפה אתמול (חמישי), במסגרתה נחשד מפקד יחידה להב 433 של המשטרה, מנשה ארביב, בקבלת טובות הנאה מהרב יאשיהו פינטו, סיכם ארביב עם מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יוחנן דנינו, כי הוא ייצא לחופשה עד אשר יתבהרו הדברים. אולם, אמש טוען פרקליטו של ניצב ארביב, עו"ד גדעון פישר, כי מרשו מתכוון לחזור לפעילות ביחידה כבר במהלך השבוע הקרוב.

"אין אנו מעוניינים לפגוע בהליך הבדיקה. ניצב ארביב סומך על מערכת אכיפת החוק ומכבד את הליך הבדיקה. את הפרטים נביא לפני הצוות שעוסק בבדיקת העניין", אמר עו"ד פישר, והבהיר: "ארביב ישוב מחופשתו בשבוע הבא לתפקידו ביחידה".

פרשת הרב והניצב - כותרות אחרונות:
המפכ"ל: "מי שלא יעמוד בנורמות - לא יהיה במשטרה"
הבעיה שהרב פינטו יצר למשטרה / פרשנות
מעתיק פורנו ובעל מלונות: העד שיכול להפיל את ארביב

החשד: בכיר במשטרה קיבל טובות הנאה מהרב פינטו. אבי כהן
ארביב עומד לימינו של הרב פינטו ולחוץ את ידו/אבי כהן

הבדיקה נגד ניצב ארביב, אשר מפקד על יחידת הדגל של המשטרה העוסקת במלחמה בפשע המאורגן, נפתחה בעקבות מידע שנמסר לפני שבועות אחדים ליועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, ולפרקליט המדינה, שי ניצן. המידע מייחס לארביב ולבנו קבלה לכאורה של טובות הנאה מגורמים המקורבים לרב פינטו. בשלב זה ניצב ארביב עדיין לא נחקר. "מעולם לא קיבלתי שוחד, לא נתתי שוחד, לא קיבלתי כל סוג של טובות הנאה", טען אתמול בצהריים ניצב ארביב, כאשר התייחס לחשדות נגדו. "לא ניתן שוחד - לא לי ולא לבני משפחתי. לא היה ולא נברא. אני בטוח בצדקתי. האמת תצא לאור. יש כאן ניסיון נפשע לתפור לי תיק", הוסיף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יוחנן דנינו, כינס אתמול אחר הצהריים מסיבת עיתונאים במשרדי יחידת להב 433 בלוד, ובה התייחס לפרשת קבלת הטבות ההנאה שבה מעורב על פי החשד ראש היחידה, ניצב מנשה ארביב. "מי שלא יעמוד בנורמות - לא יהיה במשטרה", אמר דנינו. "הגעתי ליחידה כדי לחזק את קציני ושוטרי היחידה. היחידה עוסקת במשימות חיוניות ברמה הלאומית. תפקיד כולנו הוא לוודא שהיחידה תמשיך לעשות את עבודתה נאמנה - כפי שעשתה עד היום".

דנינו אף התייחס ישירות לפקודו, ניצב ארביב, ואמר: "מדובר בקצין עתיר זכויות. הודעתי לו על החשדות ועל הבדיקה. לאחר ששמע את דבריי ביקש לצאת לחופשה כדי להוכיח את חפותו, ואני מקווה שיוכל לעשות זאת". דנינו אמר כי פנה ליועץ המשפטי לממשלה, לפרקליט המדינה ולמח"ש וביקש מהם "שיעשו כל שביכולתם כדי שהבדיקה הזו תיעשה במהרה". הוא הוסיף: "אנחנו משטרה שהוכיחה כי היא יודעת לעמוד על עקרונותיה ועל נורמות מחייבות וערכים מחייבים. הוכחנו ואמרנו - מי שלא יעמוד בנורמות לא יהיה בארגון".

(עדכון ראשון: 20:43)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully