וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לורנה בוביט 2.0: כרתה איבר מין בעלה וטחנה אותו

30.6.2013 / 3:10

בית המשפט בקליפורניה גזר מאסר עולם עם אפשרות לחנינה לאחר 7 שנים על אישה שסיממה את בעלה, אשר עמד להתגרש ממנה, קשרה אותו, חתכה את איבר מינו והשליכה אותו לטוחן האשפה

לפני 20 שנים בדיוק, הוכה העולם בזעזוע מסיפורם המחריד של הזוג ג'ון ולורנה בוביט הבריטים, אשר לצערו של ג'ון שמם של השניים הפך למוכר עקב החלטתה של לורנה לכרות את איבר מינו בעת שישן.

שלשום (שישי), נשלחה למאסר עולם קתרין קיו, אזרחית אמריקנית ממוצא וייטנאמי, אשר ייתכן וקיבלה "השראה" מסיפורם של הזוג בוביט, אך בחרה לקחת אותו צעד אחד קדימה. בעוד איבר מינו של ג'ון בוביט חובר בחזרה לגופו לאחר ניתוח מורכב, קיו, בת ה-50 לא השאירה לבעלה אפילו את האפשרות הזאת.

קתרין קיו מקליפורניה שכרתה את איבר המין של בעלה נשלחה למאסר עולם, יוני 2013. AP
לטענת עורך דינה, סבלה קיו בילדותה מהתעללות מינית/AP

לפני כשנתיים, סיממה קיו את בעלה גלן, קשרה אותו וחתכה את איבר מינו באמצעות סכין. לאחר מכן, נטלה קיו את האיבר הכרות והשליכה אותו לטוחן האשפה אשר בכיור שבמטבחה.

קיו הורשעה בחודש אפריל האחרון על ידי חבר מושבעים במחוז אורנג' שבדרום קליפורניה בעבירות של הטלת מום חמורה והתעללות. גזר הדין של קיו שניתן לפני יומיים כאמור הינו מאסר עולם עם אפשרות לחנינה לאחר שבע שנים. כפי הנראה, הרקע למעשיה של קיו היה כוונתו של בעלה להתגרש ממנה.

ג'ון בוביט ואשתו לורנה בוביט, שכרתה את איבר מינו ב-1993. AP Photo/File, AP
סיפורם הפך למוכר בכל רחבי העולם. ג'ון ולורנה בוביט/AP, AP Photo/File

עורך דינה של קיו, טען במהלך המשפט כי מרשתו סבלה בילדותה מהתעללות מינית וכי היא סובלת כתוצאה מכך מתסמונת פוסט טראמוטית. לדבריו, היא הביעה חרטה על מעשיה הקשים. בעלה לשעבר של קיו, אמר לאחר גזר הדין כי ציפה שבית המשפט יפסוק עונש קשה יותר אשר יכלול שנות מאסר רבות יותר. "עמוק בפנים קיוויתי לגזר דין חמור יותר, אבל בהתחשב במגבלות החוק, זה מה שניתן היה לעשות", אמר קורבן העבירה והוסיף, "עשוי להיות מצב בו אהיה מאושר, אבל באופן מלא? לעולם לא, יש לי עוד דרך ארוכה ללכת בה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully