וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: אנס צעירה בגינה לעיני הגננים, שהמשיכו לעבוד

רמי שני

9.6.2013 / 16:59

לבית המשפט המחוזי בבאר שבע הוגש כתב אישום נגד חרבי מוחמד, תושב יריחו, בגין אונס צעירה ליד ביתה בקריית מלאכי בעת שהייתה בגילופין, ולעיני גננים שעבדו במקום

פרקליטות המחוז הדרומי הגישה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד חרבי מוחמד, תושב יריחו בן 28, בגין אונס של צעירה מקריית מלאכי. מכתב האישום עולה כי מוחמד ביצע בה את המעשה לפני שבוע בשטח פתוח בעיר ולעיני עוברים ושבים, בעת שהייתה תחת השפעת משקאות משכרים. עוד עולה כי הנאשם הוא שוהה בלתי חוקי בעל עבר פלילי, אך הוא הציג את עצמו בפניה כבדואי תושב רהט. הפרקליטות הגישה בקשה לעצור אותו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

עוד עולה מכתב האישום כי מוחמד ביצע את המעשה בצעירה שהכיר בעיר לפני כשנתיים, דרך חבר משותף ולאחר שנרקמו ביניהם יחסי ידידות. בחודשים האחרונים השניים לא נפגשו, וביום ראשון שעבר הגיע הצעיר מיריחו לבית הצעירה בקריית מלאכי. בשעה ארבע לפנות בוקר קרא לה הנאשם דרך החלון והשניים התיישבו על ספסל, תחת עץ גבוה ברחוב סן דייגו בעיר, שוחחו כמה שעות ושתו לפחות שני בקבוקי וודקה שקנה מוחמד בתחנת דלק סמוכה.

בשלב מסוים הגיעו לאזור שני גננים והחלו לגזום שיחים באמצעות מכשירים ממונעים. בתגובה התרגז הנאשם לנוכח הרעש שהם הקימו והתעמת עם השניים. אחר כך ביקש לדעת לאן יוכל לקחת את הצעירה כדי לקיים עמה יחסים אינטימיים. משלא קיבל תשובה ברורה, נשאר הנאשם לשבת עם הצעירה תחת העץ.

בשלב מסוים התקשרה אמה של הצעירה ושוחחה עמה זמן מה. עוד עולה כי לאחר מכן המשיכה הצעירה לשתות עד ערפול חושים, בעוד הנאשם מלטף את גופה, מכניס ידיו לבגדיה ונוגע בה, לטענתה נוכח התנגדותה. לאחר שהאלכוהול השתלט כליל על גופה, היא נשכבה על הארץ ללא תנועה. על פי כתב האישום, בשלב זה ניצל מוחמד את מצבה, הפשיט אותה וביצע בה את המעשה, וזאת לעיני הגננים ששהו באזור וכן אנשים נוספים, שראו את הדבר והזעיקו את המשטרה.

עוד עולה כי כשהגיעו השוטרים למקום הם מצאו את הצעירה על הארץ כשבגדיה מופשלים והנאשם עומד לידה כשכפתורי מכנסיו פתוחים. באמצעות צוות מגן דוד אדום פונתה הצעירה לבית חולים קפלן שברחובות לצורך קבלת טיפול רפואי, ולאחר מכן הגישה תלונה על האירוע.

לאחר שנעצר טען הנאשם בחקירתו כי כלל לא אנס את הצעירה, וכי למעט החלפת חיבוקים ונשיקות, לא אירע ביניהם דבר. לדבריו, הצעירה התעלפה כשראתה את המשטרה. בהמשך הוחלט להעביר את החומר לפרקליטות המחוז הדרומי לצורך הכנת כתב אישום נגד מוחמד, ואף צורפו מסמכים המעידים על הרשעתו בעבר בשהייה בלתי חוקית בישראל ובגניבת רכוש. לצד כתב האישום, המפרט עבירות של אונס, מעשה מגונה, תקיפה ושהייה שלא כדין בישראל, הגישה כאמור פרקליטות המחוז הדרומי בקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully