וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: סחט באיומים צעיר חרדי שביקש לבגוד באשתו

רמי שני

17.8.2012 / 3:57

אליהו אקוה, חרדי מבני ברק, נאשם כי לאחר שהתבקש על ידי הצעיר להכיר לו אישה לקיום יחסי מין, הוא סחט אותו באלפי שקלים באיומי סכין. "את העונש שלך עוד תקבל"

כתב אישום הוגש אתמול (חמישי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע נגד חרדי תושב בני ברק, הנאשם כי סחט כסף מבן העדה החרדית באשדוד, על רקע רצונו של האיש לקיים יחסי מין מחוץ לחיי הנישואין. הנאשם, אליהו אקוה, בן 29, נאשם כי סחט מהאיש אלפי שקלים באיומי סכין.

על פי כתב האישום, אקוה שוחח עם הצעיר מאשדוד במסגרת חדרי שיחות באתרי רשת, וכאשר הבין כי מדובר באיש העדה החרדית באשדוד, ביקש ממנו לסייע לו בפריטת המחאות. הצעיר מאשדוד סירב, אך התוודה בפני בן שיחו כי הוא מחפש לעצמו דרך להגיע לקיום יחסים עם אישה מחוץ למסגרת הנישואין. לאחר שיחה אחת בין השניים לפני כשנה, כך על פי האישום, נותק ביניהם הקשר, אולם אקוה פתח שוב בשיחה עם הצעיר לפני מספר שבועות.

על פי כתב האישום, אקוה הציע לצעיר מפגש בתשלום עם בחורה, ואף הסיע אותו למקום המפגש. האישה לא הגיעה, והצעיר מאשדוד התקשר לאקוה, סיפר לו על כך וביקש ממנו בחזרה את הכסף. אקוה הסכים, ואף הציע להסיעו לאשדוד. משהגיעו השניים לאשדוד, פנה אקוה לחוף הים, שם גרר את הצעיר מהרכב, איים עליו באולר שלוף והודיע לו כי עליו להתחייב להפסיק לקיים שיחות בחדרי הרשת. כמו כן, הוא דרש ממנו סכום של 10,000 שקלים – תשלום שכר לארבעה חבריו העושים דרכם אליהם, כאנשי משמרת הצניעות בבני ברק. "אני ראש צוות במשמרת הצניעות" הוא נהם לעבר החרדי מאשדוד, "שלם את הכסף, תן בידי את הטלפונים הניידים שלך. את העונש שלך עוד תקבל מידינו".

הפרקליטות מבקשת להשאירו המעצר

לאחר שהבין שלאיש שעמד מולו אין כסף לשלם לו, כך נאשם, הודיע לו אקוה כי הוא יהיה ערב לפריטת ההמחאות, שאותן ביקש לפרוט שנה קודם לכן. השניים ניגשו לעסק להחלפת כסף, כשאקוה ממשיך לאיים על הצעיר. הצעיר פרט עבורו את ההמחאות ומסר לו סכום של למעלה מ-17 אלף שקלים. על פי כתב האישום, אקוה הבהיר לו כי אם יתקשר למשטרה, יועבר תיק החומר בעניינו, המצוי בידי משמרת הצניעות, לבני משפחתו.

כתב האישום שהוגש נגד אקוה מיחס לו עבירות של סחיטה באיומים, קבלת דבר במרמה והחזקת סכין. כמו כן, הוא מואשם כי הפר צו מעצר בית שנגזר עליו. לצד כתב האישום, ביקשה הפרקליטות במחוז הדרום להאריך את מעצרו של האיש עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully