וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העדויות נגד הרב אלון נחשפות: "חיבק תלמיד בלשכתו"

גלעד גרוסמן

11.4.2012 / 1:02

לאחר הפסח צפויה הפרקליטות להציג עדויות חדשות, ביניהן של תלמיד לשעבר שסיפר כי חש אי נעימות כשהרב חיבק אותו, ועדה נוספת שהבחינה בו ובנער "מצמידים ראשים" במכונית

בשבוע הבא אמור להתחיל שלב העדויות במשפטו של הרב מוטי אלון, הנאשם בביצוע מעשים מגונים בשני קטינים שהיו תלמידיו. בכתב האישום שהוגש נגדו, נטען כי אלון ליטף, חיבק ונישק את צווארו של נער בן 17 שלמד בישיבת "הכותל", בראשה עמד הרב. במקרה אחר נטען כי נפגש במשרדו עם נער אחר, ובשלב מסוים הניח אלון את רגלו בין רגליו של הנער. לפי כתב האישום, בהמשך הוא אף ניסה למשוך אותו לעברו על מנת להושיבו על ברכיו, ליטף את פניו ומקומות שונים בגופו.

בימים האחרונים הגישה הפרקליטות בקשה להוספת ארבעה עדים חדשים, אולם ללא שביקשה לשנות את כתב האישום עצמו כדי לכלול מקרים נוספים. העדה הראשונה הינה עובדת סוציאלית, שסיפרה כי בשנת 2001, בזמן שעסקה בניקוי מדרגות בבית שממול לביתו של אלון, הבחינה בו כאשר ישב במכוניתו מחוץ לביתו, "מתחת לפנס הרחוב" עם אדם נוסף, כשמחוץ לרכב ממתינים לרב מספר אנשים.

היא סיפרה שראתה את השניים מתחבקים ומקרבים ראשים, והופתעה לגלות כאשר ראתה שהמכונית יוצא נער בן 15. בערוץ 10 פורסם אמש (שלישי) כי העדה סיפרה שראתה את השניים "מצמידים ראשים", ושחשבה שמדובר באשתו של אלון.

"לא היה קשר מיני למעשים"

העד השני הינו תלמיד לשעבר של אלון, שהעיד על חיבוקים בינו לבין הרב בשני מקרים, בשנים 1995 ו-2008. הנער סיפר בחקירתו שחש אי נעימות מהמעשים. הפרקליטות גם חקרה עוד שני תלמידים לשעבר של אלון, ששמעו משני העדים האחרים על המקרים. לטענת הפרקליטות, "עדותם של הנערים חיונית לחקר האמת ויש בה כדי לשפוך אור על נסיבות האירועים המיוחסים לנאשם".

אלון טרם נחקר לגבי העדויות הללו, מכיוון שבשבוע שעבר, כאשר המשטרה פנתה לפרקליטיו בבקשה לזמנו לחקירה, הוא היה בחו"ל. אלון עצמו הודה בכך שנהג לחבק, ללטף ולפעמים אף לנשק את תלמידיו, אולם לדבריו לא היה כל קשר מיני למעשים. פרקליטו של הרב, עו"ד ברון רובין, אמר בתגובה כי מדובר במקרים ישנים שחלקם לא הגיוניים וחלקם מקרים שהיו ידועים כבר לגורמי החקירה, אולם לא נכללו בכתב האישום. "מנסים לייצר פה באז תקשורתי לקראת תחילת העדויות. גורמים אינטרסנטיים מנסים להכפיש את הרב אלון ולהשפיע על בית המשפט", אמר רובין.

פרשת הרב אלון - עדכונים אחרונים:
הפרקליטות: ארבעה עדים חדשים נגד הרב אלון
הרב אלון שב ומכחיש: "לא ליטפתי לשם גירוי מיני"
נפתח משפטו של הרב אלון המואשם במעשים מגונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully