וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזל טוב: פילונים מסרי לנקה זכו לשמות בטקס חגיגי

בטקס חגיגי בבית יתומים לפילים בסרי לנקה הוטבלו 15 פילונים שנולדו בשנתיים האחרונות בנהר מקומי, וכעת הם נוצרים לכל דבר, בערך. בין השמות: "קטן" וגם "תמים"

רק אתמול נולד הפיל וללכת לא רגיל, אך בבית היתומים לפילים הראשי בסרי לנקה ערכו היום (ראשון) טקס חגיגי ל-15 פילונים. במסגרת הטקס הוטבלו הפילונים, שניים מהם ילידי שנת 2012 והשאר ילידי 2011, לנצרות והוענקו להם שמות.

פילים מובלים בסרי לנקה. AP
ההטבלה החגיגית של הפילונים במי הנהר/AP

מנהל בית היתומים, ניהאל סרנרט, סיפר על ההיערכות לחגיגה: "אסטרולוג בדק את תאריך הלידה של כל פילון ופילון, ואז החליט על האות הראשונה שתינתן לשם של כל אחד מהם". הוא הוסיף כי האותיות התפרסמו והמבקרים בבית היתומים התבקשו להשלים את השמות. לדבריו, זהו הטקס הגדול ביותר שנערך במקום מאז נפתח בשנת 1975.

פילים מובלים בסרי לנקה. AP
יש לי שם, אני מאושר/AP

בין השמות שניתנו לפילונים היו "טרינקי" ו"אלווינה", הניתנו על ידי מבקרים זרים. המבקרים המקומיים העדיפו להעניק שמות כמו "מ?נג?ל?ה (שמשמעותו ט?קסי), "סינגיטי" (קטן) ו"אניסה" (תמים).

בית היתומים, הממוקם כ-80 קילומטרים מהעיר קולומבו, מהווה אטרקציה תיירותית המושכת קהלים רבים. הפילונים הקטנים מואכלים מגלוני חלב בציבור, ולכבוד הטקס נלקח עדר הפילונים כולו אל מעבר לכביש הראשי הסמוך אל נהר הרחצה.

פילים מובלים בסרי לנקה. AP
משתובבים במי הנהר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully