וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עמי ותמי": פגע, ברח, השאיר עקבות ונלכד על ידי המשטרה

שוטרי התנועה בירושלים קיבלו דיווח על רכב שפגע באחר במחלף מבשרת, והביא לפציעתם של חמישה. הרכב נמלט מהמקום, אך טפטוף שדלף ממנו הוביל את השוטרים אל הנהג הפוגע

גם לברוח צריך לדעת: שוטרי תנועה לכדו הבוקר (שישי) רכב שהיה מעורב בתאונת "פגע וברח" ונמלט מהמקום, בעזרת טפטוף נוזל שהותיר עקבותיו על הכביש. סמוך לשעה 01:30 הלילה התקבל במוקד ירושלים של משטרת התנועה דיווח על תאונת דרכים בכביש תל-אביב – ירושלים, באזור מחלף מבשרת. כלי רכב שפגע בחלקו האחורי של כלי רכב אחר גרם לפציעת חמישה אנשים, ארבעה באורח קל ואחד באורח בינוני. כולם פונו לקבלת טיפול רפואי, בעוד שנהג הרכב הפוגע נמלט מזירת התאונה, וזאת מבלי להשאיר פרטים או להגיש עזרה.

במשטרת התנועה פתחו בסריקות אחר הנהג הפוגע; הם הבחינו בטפטוף נוזל היוצא מכיוון התאונה, ומותיר עקבותיו על הכביש. סימני הנוזל הראו כי הרכב הפוגע הסתובב ופנה חזרה לכיוון מערב במחלף הראל. שוטרי התנועה המשיכו להתחקות אחר הנוזל. הרכב אותר באזור נווה אילן, כשהוא חונה ונעול בחניית תחנת דלק. בשל סימני הפגיעה ברכב, לא היה ספק לשוטרים כי אכן מדובר ברכב הפוגע.

נהג הרכב, כבן 45, אותר בביתו במודיעין. בתשאול ראשוני מסר כי ראה שפגע ברכב, אך לא הבחין כי במכונית גם היו נפגעים. עוד סיפר, כי כבר עדכן את סוכן הביטוח שלו. לנהג נעשתה בדיקת שכרות, אז ניכר כי בדמו היו 250 מ"ג אלכוהול. בשלב זה הודה הנהג כי גם שתה לשוכרה בפאב טרם התאונה. הוא נעצר, והועבר להמשך טיפול בוחני התנועה.

לקריאה נוספת
הנהגים מרוכזים בנהיגה או בקריאת עיתון?
משטרת התנועה: 176 פסילות רשיון השבוע
נתפס נוהג שיכור, וטען: ”זה בגלל שאני מנתח גרוע”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully