וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'יהאד האיסלמי: "תתכוננו לשהות ארוכה במקלטים"

ניר יהב

12.3.2012 / 14:01

נציגי פלוגות אל-קודס, הזרוע הצבאית של הארגון, הכריזו: "לא תהיה רגיעה אלא אם ישראל תיענה לדרישותינו. על ישראל לצפות לרע מכל. נמשיך בדרכנו - עד לניצחון או למוות"

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: אמיר קוטיגרו)

הזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלמי - פלוגות אל-קודס - הודיעה היום (שני) כי היא נחושה להילחם בישראל משהייתה בעבר. במסיבת עיתונאים שכינס דובר הזרוע בעזה הוא הבהיר כי לא תהיה רגיעה עם ישראל "אלא אם היא תקבל את דרישותינו, אפילו אם נישאר לבדנו במערכה מולה". הדובר הזהיר את מנהיגיה של ישראל "לבל יבחנו את הסבלנות הפלסטינית - כי יש לה סוף", והוסיף כי הזרוע תמשיך לירות רקטות לעבר ישראל למרות המטוסים הישראלים הרבים החגים בשמי הרצועה.

"אנו נוטלים אחריות על ירי של 180 רקטות – ובהן טילי גראד – לעבר הערים וההתנחלויות הציוניות", אמר הדובר. "אנו נמשיך ללכת בדרך ההתנגדות והג'יהאד משום שזו הבחירה האסטרטגית שלנו אל מול השחצנות הישראלית. נמשיך להפגיז את היישובים הישראלים בטילים למרות שישראל מנסה לחסל את פעילינו ללא הרף. לאלו שממתינים בציפייה דרוכה לחידוש הרגיעה אנו אומרים: תפנו את המסר שלכם לישראל ולא לפלגי ההתנגדות". עוד הוסיף ואמר כי על ישראל "לצפות לרע מכל".

הדובר קרא לתושבי הדרום ואמר להם "להתכונן להישאר עוד זמן רב במקלטים" ושיפסיקו להאמין לדברים שאומרים להם המנהיגים הישראלים. בסיום הביע הדובר צער על מותם של "השהידים" הפלסטינים והבטיח "להמשיך בדרכם עד לניצחון או עד למוות".

הזרוע הצבאית של ועדות ההתנגדות העממית בירכה על עמדת הג'יהאד האיסלמי וקראה ליתר הפלגים החמושים ברצועת עזה לעמוד זה לצד זה במאבק בהתקפות הישראליות על הרצועה. ארגון חמאס, שאינו שותף לירי על יישובי הדרום ופועל במרץ להשבת הפסקת האש בעזה, פרסם אף הוא הודעה שבה קרא לכל הפלגים בעזה לגבש חזית אחידה במאבק במתקפות הישראליות.

ההסלמה בדרום - כותרות אחרונות
רקטה פגעה במבנים באזור גדרה; עוד 2 הרוגים בעזה
ב-72 שעות: כ-200 שיגורי רקטות ו-21 פלסטינים הרוגים
פרשנות: עזה רותחת, חמאס רוצה הפסקת אש

לפניות לכתב: nir_yah@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully