וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמנות בסתר: נשים משקרות על הדיאטה 474 פעמים בשנה

מחקר בריטי חדש מראה כי בנות המין היפה נוהגות לשקר אודות הרגלי האכילה שלהן קרוב ל-500 פעמים בשנה. בראש מצעד ההכחשות: שוקולד, צ'יפס ועוגות

"רק טעמתי", "אני אוכל ארוחת צהריים גדולה כדי שלא אהיה רעבה אחר כך", "אפנק את עצמי במשהו משמין רק פעם ב..." אלה רק חלק מהציטוטים המובילים בשקרים שנשים מספרות, בעיקר לעצמן. עיתון הטלגרף פרסם תוצאות סקר שנערך לאחרונה לפיו נשות בריטניה נוהגות לשקר קרוב ל-500 פעמים בשנה כשזה נוגע לדיאטה שלהן.

לפי הסקר, שאוכלוסייתו כללה 3,000 נשאלות, נשים נוהגות לומר כי הן "רק סיימו את הארוחה של הילד", או בדקו שהאוכל ראוי למאכל. אחרות מציינות שלעולם לא ימצאו אותן אוכלות ברשתות המזון המהיר, או מבטיחות שהן שותות משקאות חריפים (למעט יין אדום שהן מגדירות כבריא) רק בהרמות כוסית ובאירועים מחייבים. ישנן נשים שנוהגות לתרץ אכילה של מזון עתיר קלוריות במשפטים כמו "מחר זה כבר לא יהיה טרי", או "זה לא נחשב, הוספתי רק קצת סוכר".

בראש מצעד המאכלים שנשים נוהגות להכחיש כל קשר אליהם נמצא, כמובן, השוקולד. אחריו, ובהפרש צמוד, נמצאים צ'יפס, עוגות, יין, גבינות ולחם. ד"ר קסנדרה מקסימנקו, המומחית בענייני תזונה, אמרה כי "מחקרים מראים שניהול 'יומן אוכל' עשוי לתרום להפחתה המשקל, אך נשים רבות מעדיפות להכחיש ולשקר מאשר להיות כנות כלפי הסביבה וכלפי עצמן לגבי מה שהן מכניסות לפה". ד"ר מקסימנקו הוסיפה כי שקרים לגבי המשקל "עשויים למנוע מבוכה בפני בני זוג או חברים, אך זה לגמרי לא יעזור לנשים לרדת במשקל ולשמור על בריאותן".

עוד בנושא:
כשהדיאטה עוברת דרך הארנק: "מס קולה" הוטל בצרפת
דיאטת רצח: הנחשה אכלה "רק" ארבע עיזים - ושמנה
מחקר חדש: דיאטה עושה אותנו רזים - וחכמים יותר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully