וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש בצה"ל: "חמאס עלול לנצל השחרור לאלימות"

12.10.2011 / 9:30

צמרת צה"ל מתכנסת כדי לדון בדרכי הפעולה למימוש העסקה לשחרורו של גלעד שליט. "האחריות תהיה על הרמטכ"ל גנץ. הוא יהיה אחראי על השטח ביום שאחרי כדי לבלום גל של טרור"

בתום הדיונים המרתוניים שנמשכו לתוך הלילה בעקבות ההחלטה לאשר את העסקה לשחרורו של החייל החטוף גלעד שליט, החליט הרמטכ"ל רב-אלוף בני גנץ לכנס כבר הבוקר (רביעי) את האלופים שיהיו מעורבים בביצוע העסקה. ביניהם: ראש אגף המבצעים אלוף יעקב עייש, מפקד פיקוד הדרום אלוף טל רוסו, ראש אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה אלוף דן ביטון, מפקד פיקוד מרכז אבי מזרחי וראש אגף כוח אדם אלוף אורנה ברביבאי.

העסקה לשחרור גלעד שליט - סיקור מיוחד בוואלה! חדשות
הממשלה אישרה: העסקה לשחרור שליט תצא לפועל
אביו של אופיר רחום: "נשלם בעתיד מחיר כבד"
מהחטיפה ועד לאישור העסקה: כרונולגיה של תקווה

הפורום המצומצם ידון בהרכבת התוכנית ובדרכי הפעולה למימוש העסקה ואופן הפעולות בשטח. גורם ביטחוני בכיר ציין כי "חמאס ינסה ליצור אפקט תקשורתי ותודעתי רחב וצה"ל יידרש לעקוב מקרוב ולראות שלא יהיה כאן ניסיון לנצל את חגיגות שחרור האסירים לאלימות שתכוון נגד חיילי צה"ל או אזרחים ישראלים".

בסביבה הקרובה של שר הביטחון אהוד ברק משבחים את התנהלותו של הרמטכ"ל גנץ בהיערכות לשחרור 1,027 האסירים במסגרת העסקה. הגורם הביטחוני הבכיר ציין כי "הוא משרה ביטחון והבנה לקראת מה אנחנו הולכים. האחריות בסופו של דבר תהיה מוטלת עליו לבלום גל של טרור. שב"כ אמור לספק את המודיעין אבל מי שיהיה אחראי על המציאות בשטח ביום שאחרי יהיה צה"ל בראשות בני גנץ".

שר הביטחון ברק עדכן את הרמטכ"ל גנץ בתהליך המתהווה. המסר הכללי של גנץ לקצינים הבכירים היה להוריד פרופיל ולהיערך למשמעויות וההשלכות המבצעיות של העסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully