וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מדוע בנו של נתניהו מאובטח וגבי אשכנזי לא?"

6.10.2011 / 19:10

במערכת הביטחון הביעו תמיהה על ההחלטה שלא לאבטח את הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי, למרות האיומים על חייו, אך במקביל להמשיך ולספק אבטחה ליאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, המשרת בירושלים

נמשכת הביקורת במערכת הביטחון על ההחלטה שלא לאבטח את הרמטכ"ל לשעבר, רא"ל במיל' גבי אשכנזי. גורם ביטחוני בכיר תהה היום (חמישי) מדוע הוחלט בצה"ל לאבטח דווקא את בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, רב"ט המשרת בבסיס בירושלים.

"יש החלטה לאבטח את יאיר, בנו של ראש הממשלה המשרת כחייל בצה"ל. בהתחלה טענו כי הוא מאוים בגלל שהוא משרת בפיקוד מרכז. אבל גם לאחר שהוא הועבר לשרת בירושלים הוחלט להשאיר את האבטחה סביבו. 'בן של' מאובטח ורמטכ"ל לשעבר לא. זו החלטה שנראית הזויה", הוסיף.

הדברים נאמרו בעקבות הפרסום בוואלה! חדשות, לפיו הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי לא זוכה לאבטחה, למרות איומים על חייו מצד ארגון חיזבאללה בעקבות חיסול בכיר הארגון עימאד מורנייה.

גורמים במערכת הביטחון קראו בימים האחרונים לשב"כ ולאגף המבצעים במטה הכללי לדון מחדש בהחלטה שלא לאבטח את רב-אלוף (מיל') אשכנזי. גורם ביטחוני בכיר, אמר כי "למרות שישראל לא הודתה בחיסולו של ראש הזרוע הצבאית של חיזבאללה עימאד מורנייה, חיזבאללה, וכן גורמים באירן ובלבנון הניפו תמונות של אשכנזי כאחראי לחיסול וכמו שכולם יודעים - נסראללה עדיין מחפש נקמה".

לדברי גורמים במערכת הביטחון, נראה כי נפלה טעות ויש לאבטח את אשכנזי כשם שהרמטכ"ל ושר הביטחון לשעבר שאול מופז מאובטח עד היום. גורם ביטחוני אמר בשיחה עם וואלה! חדשות, כי "מופז מאובטח בשל היותו רמטכ"ל ושר לשעבר ולא בגלל היותו יו"ר ועדת חוץ וביטחון. צחי הנגבי לעומת זאת לא היה מאובטח כיו"ר ועדת חוץ וביטחון".

עוד באותו נושא
למרות איומי חיזבאללה, גבי אשכנזי אינו מאובטח
משחקי מלחמה: אשכנזי ודגן על כוונת חיזבאללה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully