וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"5 פעילי חיזבאללה חשודים בריגול למען ישראל"

ניר יהב

23.9.2011 / 10:11

לפי דיווח בעיתון "א-שרק אל-אווסט", אחד מחמשת החשודים נחשב ל"גורם הבכיר ביותר בהיסטוריה של חיזבאללה", שנעצר בנסיבות דומות. עוד נמסר כי ישנה אפשרות שהבכיר נמלט לישראל

חיזבאללה עצר חמישה מפעיליו בחשד שריגלו למען ישראל, אחד מהם הוא בכיר בארגון – כך דיווח הבוקר (שישי) העיתון "א-שרק אל-אווסט" הרואה אור בלונדון מפי מקורות המוגדרים 'מהימנים'. על פי הדיווח, ארבעה מבין החשודים בריגול עדיין עצורים בעוד שהחמישי הצליח להימלט. חיזבאללה לא הכחיש ולא אישר את הדיווח.

העיתון דיווח כי אחד החשודים בריגול הוא מ"ס, שעל פי הגורמים הוא נחשב ל"גורם הבכיר ביותר בהיסטוריה של חיזבאללה שנעצר בחשד לריגול למען ישראל". הוא אחד הגורמים הבכירים בחדר המבצעים הצבאי של הארגון ואף זומן לתת עדות בפני ועדת החקירה הבינלאומית שבדקה מי עמד מאחורי חיסול ראש ממשלת לבנון לשעבר רפיק חרירי ב-2005.

לפי הדיווח, משפחתו של מ"ס מבוהלת וחוששת לגורלו. היא אינה יודעת היכן הוא נמצא ולפי מספר שמועות הוא נהרג, מתחבא או ברח למקום בלתי ידוע. שמועות נוספות אודותיו טוענות כי הוא היה מעורב בחיסול בכיר חיזבאללה עימאד מורנייה ולכן נמלט לישראל. יחד עם זאת יש שמועות שטוענות כי חיזבאללה החביא אותו.

עוד בנושא:

מטרת הפיצוץ בלבנון: בנו של עימאד מורנייה?
דיווח בלבנון: נעצר מרגל ישראלי נוסף

לפניות לכתב: nir_yah@walla.com

  • עוד באותו נושא:
  • חיזבאללה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully