וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת מרגול: הזמרת תשוחרר היום למעצר בית

גלעד גרוסמן

1.9.2011 / 0:02

התביעה וההגנה הגיעו להסכמה לפיה למרות שלא הוגש תסקיר שירות המבחן שבחן את כשירותה להשתחרר, תשוחרר מרגלית צנעני למעצר בית וכאשר יגיע התסקיר ייבחנו הקלות נוספות

הזמרת מרגלית צנעני תשוחרר היום למעצר בית - כך הסכימו אמש (רביעי) התובע במשפטה של הזמרת עורך הדין גיא גורן ופרקליטיה של צנעני עורכי הדין שחר חצרוני וששי גז. על פי ההסכם בין הצדדים, צנעני תשוחרר מחר למעצר בית מבלי שהתקבל תסקיר שירותי המבחן באשר לכשירותה להשתחרר, וכאשר יוגש התסקיר, ייבחנו הקלות נוספות במעצרה.

פרשת מרגול - כותרות אחרונות
תוצאות התסקיר לא הגיעו, ספק אם מרגול תשוחרר
כבר לא בדד: מרגלית צנעני חולקת תא מעצר עם שותפה
ההסכם, הבוררות והסחיטה - כך הסתבכה מרגלית צנעני

נמצאת תחת פיקוח מחשש שתפגע בעצמה

שחרורה של צנעני למעצר בית הוטל בספק לאחר שנודע כי שירות המבחן לא הספיק להגיש את התסקיר שבחן האם היא כשירה להישלח למעצר בית. השופט צבי גורפינקל הורה בעקבות כך לקיים את הדיון בהארכת מעצרה של הזמרת, הנאשמת בסחיטה באיומים ובקשירת קשר לביצוע פשע, ללא התסקיר.

בשירות המבחן הסבירו בבקשת דחיה שהגישו ביום שלישי, כי כדי לבצע "חקירה מקצועית, שתתייחס למצב העצורה, תבחן את הסיכון ותתייחס לחלופות השונות", יש צורך בשבוע לפחות, והוסיפו כי עשו כל מאמץ בכדי להגיש את התסקיר עד יום שלישי. השופט דחה את הבקשה והורה לקיים את הדיון ללא התסקיר, זאת כאמור בטרם הגיעו הצדדים להסכמה על תנאי מעצרה של צנעני.

היום, כאמור, תצא צנעני למעצר בית, זאת כמעט שבועיים בהם בילתה לבדה בתא המעצר. אתמול נודע, כי לתאה שבבית הסוהר לנשים נווה תרצה, הצטרפה ביום שישי האחרון אסירה נוספת. צנעני נמצאת תחת פיקוח מלא של 24 שעות ביממה, מחשש שתפגע בעצמה.

(עדכון ראשון: 21:34, 31.08.11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully