וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סין: תבע את אשתו כי "ילדה לו תינוקת מכוערת"

ג'יאן פנג הזדעזע כשראה לראשונה את בתו, שכלל לא דמתה להוריה הנאים. הוא החליט לתבוע את אשתו, שגרמה להולדת "תינוקת מכוערת בצורה יוצאת דופן". לטובת מי פסק בית המשפט?

נישואים יכולים להסתיים לפעמים בצורה מכוערת, אבל במקרה של בני הזוג פנג מסין, הם נגמרו כנראה מכוער במיוחד: ג'יאן פנג, תושב צפון סין, תבע לאחרונה את אשתו על כך שבאשמתה נולדה להם תינוקת מכוערת.

הסיפור החל כמו כל סיפור אהבה שגרתי. שני הצעירים הכירו, התאהבו והתחתנו. לאחר זמן קצר הם החליטו להרחיב את המשפחה, עד כמה שניתן בסין, ולהביא לעולם ילד. הם המתינו בקוצר רוח ליום הלידה, אך כאשר הגיע, החלה התכנית להשתבש. פנג, שהחשיב אותו ואת אשתו לאנשים נאים ביותר, הופתע כשהוגשה לידיו תינוקת שאותה הגדיר כ"מכוערת בצורה יוצאת דופן".

פנג המתוסכל, שטען כי התינוקת כלל לא דומה להוריה, האשים את אשתו בבגידה עם גבר אחר. האישה הסכימה לערוך בדיקת DNA, שתוצאותיה הראו כי בעלה הוא אכן אביה של התינוקת. אך אז חלה תפנית דרמטית בעלילה, כשהאישה התוודתה על סוד מן העבר: לפני שהשניים הכירו, היא עברה סדרת ניתוחים פלסטיים בדרום קוריאה בסך של כ-100 אלף דולרים.

אז החליט פנג לתבוע את אשתו על התחזות, כשהוא טוען שלא סיפרה לו לפני חתונתם על ה"שינויים הקוסמטיים" שעברה. "התחתנתי איתה כי אהבתי אותה, אבל מרגע שבתנו נולדה, החלו בעיות בזוגיות", סיפר פנג ל"אייריש אקזמינר". הוא ציין כי "התינוקת הייתה כל כך מכוערת, עד כדי כך שהיא הפחידה אותי".

השופט, למרבה הפלא, קבע כי האישה אכן אשמה בהתחזות ופסק כי עליה לשלם לבעלה פיצויים בסך 120 אלף דולרים. התינוקת, כך נראה, תיאלץ לחיות עם העובדה שפרצופה גרם לפירוק הנישואים של הוריה, עוד בטרם החלה לדבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully