וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק יוצא לארצות הברית: "להקשיח הסנקציות על אירן"

18.4.2012 / 0:46

לאחר ביקורו בקולומביה, מחר ימשיך שר הביטחון לביקור בארה"ב במסגרתו ייפגש גם עם המזכיר פנטה. במרכז הביקור: לחץ ישראלי להחרפת הסנקציות על אירן. "איום על הסדר העולמי"

שר הביטחון אהוד ברק ייצא היום (רביעי) לארצות הברית לסדרת פגישות עם מזכיר ההגנה האמריקאי, ליאון פנטה, וראשי קהילת המודיעין במדינה, על מנת להפעיל עליהם לחץ להקשחת העמדה האמריקאית בנושא אירן והחמרת הסנקציות נגדה. גורמים בסביבת שר הביטחון הסבירו כי הנושא שיעמוד במרכז השיחות יהיה ההתמודדות עם פרויקט הגרעין האירני.

שר הביטחון, אהוד ברק, יחד עם מזכיר ההגנה האמריקאי, ליאון פנטה, מציג קריקטורות שפורסמו אודות השר ברק, בעיתונות הישראלית,בשנים האחרונות, אוקטובר 2011. משרד הביטחון
"המטרה צריכה להיות עצירת אירן מתוכניתה להגיע לנשק גרעיני". פנטה וברק, אוקטובר 2011/משרד הביטחון

בתוך כך, יסיים ברק את ביקורו בקולומביה במסגרתו נפגש עם צמרת הצבא הקולומביאני וצפה בתצוגות תכלית של בית הספר ללוחמה בטרור במדינה. במהלך הביקור אף קיים ברק פגישה עם נשיא קולומביה, חואן מנואל סנטוס, בסופה אמר כי "זה הזמן לסנקציות קשות נגד אירן. אירן אינה איום רק על ישראל, אלא על הסדר עולמי כולו. המטרה צריכה להיות עצירת אירן מתוכניתה להגיע לנשק גרעיני".

גורם במשרד הביטחון הגדיר את ביקורו של ברק בקולומביה "כחשוב ביותר" לביסוס הקשר בין המדינות. לדבריו, "זהו ביקור שמשליך על סוגיות ביטחוניות ומדיניות". הגורם הרחיב כי "כחברה במועצת הביטחון של האו"ם, קולומביה התנגדה להכרה במדינה פלסטינית, ועלינו לחזק את היחסים עמה". היום בשעה 06:00 שעון ישראל, אמור ברק לקבל את עיטור הכבוד הגבוה ביותר מהקונגרס הקולומביאני כאות הוקרה על פועלו וכסמל לחשיבות היחסים בין המדינות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully