וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספיידר-שוד: קדח חור בתקרה ופרץ לחנות בעזרת חבל

עבריין מסתורי מסעיר עיירה באנגליה, בה תועד במצלמות האבטחה כשהוא פועל בצורה המזכירה את גיבור העל הנודע. המשטרה פרסמה את הסרטון, במטרה לאתר את "איש העכביש" המקומי

צילום מסך

(צילום: יוטיוב; עריכה: יותם בן-דוד; קריינות: אביב אברמוביץ')

העיירה האנגלית הקטנה, לית'רלנד, רועשת בימים האחרונים בעקבות מעשיו של שודד מסתורי הפועל בדרך המזכירה את גיבור-העל "ספיידרמן", כשהוא קודח, באופן שיטתי, בתקרת חנויות ויוצר בהן חור, דרכו הוא משתלשל פנימה בעזרת חבל.

העיירה הקטנה, הממוקמת שמונה קילומטרים צפונית לליברפול, סוערת מאז יום שלישי האחרון, אז תועד העבריין במצלמות האבטחה של מרכול מקומי שנפל קורבן למעלליו של גיבור העל השנוי במחלוקת, בשעה שפעל בדרכו הקבועה ומילא את תיקו בשלל רב. השודד נצפה ממלא את תיקו במבחר חפיסות סיגריות ובקבוקי אלכוהול, כאשר סך כל הגניבות של "איש העכביש" הבריטי עד כה, מוערך בכ-15,000 דולרים.

המשטרה המקומית בלית'רלנד טרם איתרה את זהותו של הספיידרמן המקומי, ובמאמץ לעלות על עקבותיו של אותו אדם - הפועל דווקא בדרך ההפוכה מזו בה נוהגים גיבורי העל בחוברות הקומיקס - פרסמו רשויות החוק בעיירה את הסרטון בו נצפה הגנב. כיוון שבעיירה ישנם מעט יותר מ-20,000 תושבים, מקווים במשטרה כי הדבר יעזור ויקדם את מעצרו של העבריין הבלתי שגרתי, ויש להודות, גם המקורי במיוחד.

עוד בנושא
צפו: השוד בעיצומו - ואז השודד יורה לעצמו ברגל
שוד אלים בכרמיאל: קשישה הותקפה, מצבה יציב
חפרו מנהרה כדי לשדוד כספומט ויצאו עם "דמי כיס"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully