וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערות ערביות-ישראליות: הותקפנו בפארק בדרום תל אביב

ניר יהב

30.5.2012 / 18:29

פרסום ראשון: נערות ממזרח ירושלים, טוענות כי ארבעה ישראלים יידו לעברן אבנים והיכו אותן במקלות בעת ששיחקו בפארק מנחם בגין בעיר. "התגרו בהן משום שעטו כיסוי ראש"

שש נערות ערביות-ישראליות בנות 14-15 טוענות כי הותקפו על ידי ארבעה ישראלים בעת ששיחקו בפארק מנחם בגין שבדרום תל אביב בשבוע שעבר. לטענת הבנות, שני גברים ושתי נשים השליכו לעברן אבנים והיכו אותן במקלות בעת ששהו בפארק בשעות הערב של יום חמישי. כתוצאה מהתקיפה, לדבריהן, הן נפצעו והועברו לקבלת טיפול בבית החולים איכילוב בעיר. ועד ההורים של בית הספר לבנות בשכונת "א-טור" במזרח ירושלים, בו לומדות הנערות, טען כי הבנות הותקפו על רקע גזעני והוסיף כי ישראל נושאת באחריות לאירוע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הותקפו על רקע גזעני? הנערות בשבוע שעבר בתל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

חאתם חוויס, דובר איגוד ועדי ההורים המרכזיים לבתי הספר הערבים בירושלים, סיפר לוואלה! חדשות כי ארבעה אוטובוסים ועליהם 120 בנות יצאו בבוקר יום חמישי לטיול בתל אביב. "אחר הצהריים הגיעו הבנות לפארק מנחם בגין, ושם קרתה התקרית. אני לא יודע מה קרה שם בדיוק, אבל התוצאה היא שארבעת הישראלים השליכו אבנים, מקלות וזכוכיות לעבר הבנות", סיפר. "הן הועברו באמבולנס לבית החולים איכילוב ושם קיבלו טיפול רפואי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הבנות נזקקו לטיפול רפואי בבית החולים איכילוב"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"שש הבנות טענו כי אותם ארבעה יהודים שהיכו אותן התחילו להתגרות בהן משום שעטו כיסוי ראש", הוסיף. "רק אז התחילה המהומה. הבנות עדיין בהלם מהתקרית. הן בסך הכול בנות 14-15 ומי שהיכו אותן היו צעירים כבני 20. ביום שבת השבתנו את בית הספר של הבנות הללו למשך כמה ימים". חוויס סיפר עוד, כי ההורים של כמה בנות הגישו תלונה במשטרת ירושלים, אולם התלונה הועברה לטיפול משטרת מחוז תל אביב. לדבריו, עד כה לא התקבלה שום התייחסות למקרה ממשרד החינוך, "למרות שזה היה טיול בית ספר מטעם משרד החינוך".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הבנות עדיין בהלם מהתקרית"/מערכת וואלה!, צילום מסך

ממשטרת מחוז תל אביב נמסר בתגובה, כי "התלונה הועברה לטיפול תחנת שכונות אשר החלה בחקירת נסיבות המקרה. החוקרים גבו עדות מהנערות, וטרם נעצרו חשודים במעשה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הותקפו כי עטו כיסוי ראש"/מערכת וואלה!, צילום מסך

(בהכנת הידיעה השתתפה מור שמעוני)

לקריאה נוספת:
בית המשפט קבע: ”המחבל היהודי” רצח פלסטינים
ביצהר מגיבים: ”הפלסטיני שנורה היה חמוש בסכין”
צעירים חשודים בתקיפת סודני באילת: ”התקף טירוף”

לפניות לכתבים:
ניר - nir_yah@walla.com
מור - mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully