וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר החשוד ברצח גדי ויכמן; האלמנה: "הידיים רועדות"

רמי שני

14.5.2012 / 14:54

מיכל, אלמנתו של הנרצח נכחה בדיון. "זו הפעם הראשונה שאני נפגשת עם זה שדקר את בעלי. זה כואב, זה מזעזע, הפצע עוד פתוח. בקושי עמדתי בזה". מעצר החשוד הוארך עד יום חמישי

בית משפט השלום בבאר שבע האריך בצהריים (שני) בשלושה ימים את מעצרו של עדן אוחיון, החשוד בדקירתו למוות של גדי ויכמן בבאר שבע לפני שבועיים. בדיון נכחה גם אלמנתו של ויכמן, מיכל, שבכתה למראה החשוד ברצח בעלה.

"זו הפעם הראשונה שאני נפגשת עם זה שדקר את בעלי", סיפרה מיכל. "זה כואב, זה מזעזע, הפצע עוד פתוח. בקושי עמדתי בזה. חשבתי שאני יותר חזקה, לא חשבתי שארגיש ככה. דמיינתי עד עכשיו איך נראות הפנים שלו. אני לא חושבת שיש מילה שיכולה לתאר באופן מדויק איך אני מגישה כרגע. הידיים רעדו לי. נתקפתי חולשה, הייתי חייבת לשבת ולנוח", אמרה.

ויכמן התייחסה גם להמשך גל האלימות הקטלני, גם בסוף השבוע האחרון. "זה לא רק העיר שנהייתה אלימה, כל המדינה נהייתה אלימה. אני חושבת שאפשר לתקן הרבה מאוד - זו בעיה שאדם שהייתה לו עבירה פלילית אבל לא הורשע, זו הייתה טעות אם זה הגיע למצב הזה (שבית המשפט לא הרשיע אותו בזמן - ר.ש)".

הארכת מעצר לחשוד ברצח גדי ויכמן בבאר שבע, מאי 2012. דייב בוימוביץ'
פעם ראשונה שהאלמנה ראתה אותו. החשוד בבית המשפט/דייב בוימוביץ'

ויכמן סיפרה כי בנה מתגעגע לאביו. "הוא אומר: 'אני כבר מתגעגע לאבא', וכמה שהוא חסר לו במשחקים שהיו משחקים – פלייסטיישן, כדורגל. אתמול הוא רצה ללבוש חולצה שלו, שעליה ציור של שתי דמויות ואני חושבת שזה אומר משהו. הוא אמר שאחותו לא תזכור את אבא שלה אז אמרתי לו שיש לו הרבה מאוד חוויות איתו וזכרונות טובים ממנו". עוד אמרה ויכמן כי תעזוב את ביתה בגלל המקרה.

בשבוע שעבר התברר כי שוטרת הסיור, אשר טענה כי סיירה בזירה בליל הרצח חשודה כי שיקרה ולא הגיעה כלל למקום. היא הושעתה מתפקידה, ומהמשטרה נמסר כי הבדיקה נערכה על פי הנחיית המפכ"ל, יוחנן דנינו, וממצאיה יועברו למחלקה לחקירות שוטרים להמשך חקירה.

לקריאה נוספת
האלמנה מבאר שבע: "לקיחת האחריות לא תחזיר לי את גדי"
חשד: שוטרת שיקרה שהייתה בזירה לפני רצח ויכמן
פרקליט חשוד ברצח: "ויכמן ניסה לתקוף את הדוקר"
צפו: החשודים משחזרים את רצח גדי ויכמן בבאר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully