וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם דקר למוות מוכר בדוכן ברחוב ראשי בנתניה

שלומי גבאי

11.5.2012 / 16:29

במהלך תגרה שפרצה בתום ויכוח בין שני אחים לבין בעל דוכן בסמוך לשוק בעיר, דקר אחד האחים את המוכר מספר פעמים ופצע אותו באורח קשה. לבסוף נקבע מותו של המוכר בבית החולים

עוד אירוע דקירה: שני אחים, אחד בשנות העשרים לחייו והשני בשנות ה-40, הגיעו היום (שישי) לדוכן בסמוך לשוק העירוני בנתניה כדי להתלונן על כך שמוצר שרכשו הינו פגום. מחקירה ראשונית עולה כי בעקבות הוויכוח בין האחים למוכר, ולדיסלב פיסחוב, תושב חדרה בן 29, האח המבוגר דקר את המוכר בפלג גופו העליון מספר פעמים, והוא נפצע באורח קשה. פרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי במקום ופינו את הפצוע לבית החולים לניאדו בעיר, אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. אחיו של הדוקר נפצע באורח קל לאחר שהמוכר ככל הנראה התגונן והכה את האח הצעיר.

זירת, רצח, נתניה, דקירה, דקירות, שוק עירוני, 11 במאי 2012. שלומי גבאי
לפי עורך דינו של החשוד "מדובר במקרה קלאסי של הגנה עצמית", זירת האירוע/שלומי גבאי

משטרת נתניה החלה בבדיקת נסיבות האירוע ומחקירה ראשונית עולה כי מדובר בשני אחים, שככל הנראה הסתכסכו עם המוכר בדוכן על רקע עסקי. בעקבות הסכסוך פרצה בין האחים לבין בעל הדוכן קטטה ובמהלך המריבה דקר האח הבוגר את המוכר והרג אותו. כוחות במשטרת נתניה שהוזעקו לאירוע עצרו את הדוקר, איתרו את הסכין, שעל פי החשד שימש לדקירה, ולקחו את החשוד במעשה לחקירה בתחנת המשטרה בנתניה.

סנגורו של החשוד, עורך הדין ישר יעקובי מהסנגוריה הציבורית, אמר לוואלה! חדשות כי "מדובר במקרה קלאסי של הגנה עצמית. החשוד שאותו אייצג ואחיו ישבו בפינת רחוב בנתניה כשלפתע הותקפו באכזריות על ידי שניים, אשר אחד מהם ניפץ בקבוק זכוכית על ראשו של האח והוא נאלץ לפעול כדי להגן על עצמו".

אירוע הדקירה, שהתרחש בצהרי היום ברחוב ראשי בנתניה, הוא אחרון בשרשרת דקירות בשבוע החולף. אמש נדקרה אישה בשנות ה-30 לחייה ונפצעה באורח בינוני בבאר שבע. מחקירה ראשונית עולה כי החשוד בדקירה הזמין את אשתו לשעבר אליו הביתה, ובמהלך פגישתם התפתחה קטטה בין השניים. הדקירה אירעה ברחוב חפץ חיים בבאר שבע, בסמוך לזירת הירצחו של גדי ויכמן, אב לשניים, שנרצח בסוף השבוע האחרון לאחר שירד מדירתו על מנת לבקש מצעירים שהרעישו ברחוב להיות בשקט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully