וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנו של אולמרט העיד: "הוריי חיו בדוחק כלכלי"

גלעד גרוסמן

15.9.2011 / 12:07

שאול אולמרט מסר את עדותו במשפטו של ראש הממשלה לשעבר, והתייחס ל"גיבורי" הפרשה. "שולה זקן הייתה מעורבת בכל דבר". על טלנסקי: "לא שוחחנו על החזרת הלוואה לאבא"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

"לא ידוע לי שהמשפחה קיבלה סיוע כלכלי ממישהו. זה נשמע לי בדיה", כך אמר הבוקר (חמישי) שאול אולמרט, בנו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, במהלך עדותו בבית המשפט המחוזי בירושלים במשפטו של אביו.

"אני לא נתמכתי על ידי ההורים שלי", העיד. "מצבם הכלכלי של ההורים שלי תמיד היה בעייתי וידענו שידם אינה משגת". שאול אולמרט סיפר שהיה מקרה שבו השתחרר חיסכון של 100 אלף שקל בחשבונו, ושולה זקן ביקשה ממנו להעביר את הכסף לחשבון של הוריו. "אני מכיר את שולה מאז שנולדתי. היא היתה ממש בת משפחה והיתה מעורבת בכל דבר, כולל העניינים האישיים והאינטימיים ביותר", העיד.

משפט אולמרט - הכותרות האחרונות:

שולה זקן: "מסרבת להשתתף בהצגה שמנהלת התביעה"
משפט אולמרט: חוות דעת של נאמן תכשיר התרומות?
היום האחרון לעדות אולמרט: הטחת האשמות והכחשות

שאול אולמרט בנו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט במשפט אולמרט, ספטמבר 2011. עומר מירון
"טלנסקי לא העלה ולו ברמז את העובדה שיש בינו לבין אבי יחסים פיננסיים". שאול אולמרט/עומר מירון

אולמרט הבן נשאל על פגישה שקיים עם איש העסקים משה טלנסקי בעת שהותו בניו יורק. פגישה, שבה, לטענת טלנסקי, הוא ביקש משאול להחזיר לו הלוואה שנתן לאביו למימון ברית המילה של נכדו, בנו של שאול, טענה ששאול הכחיש. "פגשתי את טלנסקי פעם אחת", סיפר. "הוא התקשר אליי למשרד בניו יורק וביקש להגיע לפגישה. לא היה מדובר במשהו לא שגרתי". לדבריו, לא אביו הפנה אליו את טלנסקי. "היה לנו נוהל קבוע: אבא שלי היה מתקשר אליי ושואל אם אני רוצה להיפגש עם אדם מסוים, ורק אם הסכמתי היה מעביר את פרטי הקשר שלי. לא סביר שמישהו התקשר אלי ואמר לי 'אבא הפנה אותי אליך ואני רוצה להיפגש'".

הוא סיפר שטלנסקי פנה אליו כדי לקדם מיזם בחברת מיני- ברים שבבעלותו. "לא שוחחנו על החזרת הלוואה של אבא שלי. טלנסקי לא העלה ולו ברמז את העובדה שיש בינו לבין אבי יחסים פיננסיים. נשמע בלתי סביר בעליל שמישהו מתקשר ואומר לי 'אבא שלך חייב לי כסף', ואני אשלוף פנקס צ'קים". לדבריו, הוא לא סיפר על הפגישה לאביו כי לא היה בה משהו מיוחד. "אם אדם היה בא ואומר שאבא שלי חייב לו כסף, הייתי מספר לו על כך", אמר. שאול אולמרט הוסיף כי הפגישה התקיימה כחצי שנה לפני הברית של בנו, והברית עצמה לא היתה יקרה, כך שהטענה שהיה צורך לקחת הלוואה לשם כך מופרכת.

שאול העיד גם על כך שנהג להשתמש בנקודות נוסע מתמיד שצברו הוא ואביו בחברת "ראשונטורס". לדבריו, הוא נהג לפנות לאחת מהסוכנות בחברה, וכשביקש להשתמש בנקודות של אביו, היה מעדכן בכך את מתאמת הנסיעות של אביו, רייצ'ל ריזבי-רז. "תמיד טסנו במחלקת תיירים", הדגיש. לדבריו היה מקרה אחד שבו ריזבי-רז הציעה לו לטוס במחלקה ראשונה, וזה היה עבור החתונה שלו, אולם בסוף זה לא יצא לפועל. ההגנה הציגה במהלך הדיון מסמכים שהראו שהטיסות הללו חויבו פעמיים, על ידי שאול אולמרט ועל ידי אביו, מה שמוכיח, לטענתם, שהבעיות היו בניהול החשבונות בראשונטורס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully