וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטייניץ מאיים: "נשקול העברת כספי המסים לרשות"

21.9.2011 / 5:31

שר האוצר הבהיר בראיון לסוכנות הידיעות רויטרס כי אם הפלסטינים ימששו החלטתם לפנות להכרה מדינית באו"ם,ישראל תשקול להקפיא הכספים, שלדבריו, נאמדים בכ-500 מיליון שקלים בחודש

שר האוצר, יובל שטייניץ, איים בהשלכות כלכליות חמורות אם הפלסטינים אכן יפנו בסופו של דבר בבקשה להכרה מדינית באו"ם. בראיון שהעניק שטייניץ לסוכנות הידיעות רויטרס, ופורסם הלילה (רביעי), אמר שר האוצר כי ממשלת ישראל מסוגלת לעצור העברת 40% מתקציב הרשות הפלסטינית. "זו עמדתי, אין כל החלטה מצד הממשלה לשקול מחדש את העברת כספי המסים לרשות הפלסטינית במידה שהפלסטינים יממשו את איומם", אמר.

הפלסטינים מבקשים הכרה מדינית - כותרות אחרונות:
שר הביטחון ברק: ”מוכנים לשבת לשולחן המשא ומתן”
רמאללה אדישה לקראת ההכרזה: ”לא תהיה לנו מדינה”
ריקי פרי: לסגור משרדי הרשות בארה”ב אם תוכרז מדינה
אבו מאזן לנתניהו: אין טעם להיפגש ללא הצעה מוחשית
צה”ל וכוחות הביטחון הפלסטינים: ”החלה שעת השי”ן”

לדברי שטייניץ, שכבר הקפיא את העברת כספי המסים לרשות לפני מספר חודשים, הכספים שמעבירה ישראל לרשות הפלסטינית נאמדים בכ-500 מיליון שקלים בחודש. שטייניץ הביע תקווה כי המהלך הפלסטיני באו"ם ייכשל. "אנו מודאגים בגלל מה שראינו בעזה", אמר שטייניץ בהתייחסו להשתלטות חמאס על הרצועה.

יצוין, כי ארצות הברית תורמת מדי שנה 500 מיליון דולרים לרשות הפלסטינית. עם זאת, מספר פוליטיקאים אמריקאים אמרו לאחרונה כי ינסו לקצץ בתמיכה לפלסטינים או למנוע אותה, במידה והם יסרבו לחזור בהם מהפנייה לאו"ם. אחראי הכספים ברשות הפלסטינית, ג'יהאד אל-ווזיר, אמר ביום שני לסוכנות הידיעות רויטרס כי אם ארה"ב תמשוך את הסיוע הכספי, היא עלולה להחליש את הרשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully